Студенти УДПУ побували на міжнародній туристичній виставці

Студенти УДПУ побували на міжнародній туристичній виставці

За сприяння Всесвітньої туристичної організації, Державного агентства з туризму і курортів та Міністерства інфраструктури України у м. Києві проходила XXI Міжнародна туристична виставка «Україна’2014»/UITM – Ukraine International Travel Market». Це найбільша туристична подія сезону осінь-зима для професіоналів туристичного бізнесу.

Про це «Новій Добі» повідомили в Уманському педагогічному університеті.

Студенти економічного факультету разом з викладачами кафедри туризму та готельно-ресторанної справи кандидатами економічних наук, доцентами Р.Б. Кожухівською та І.М. Поворознюк відвідали цю туристичну виставку. Вони мали змогу поспілкуватися з професіоналами туристичного ринку національного та міжнародного рівня, які анонсували нові туристичні напрямки, презентували маршрутні програми та бонусні системи, проводили майстер-класи з навчання методів продажу туристичного продукту та специфіці підбору якісної цільової аудиторії за програмою Match Making.

Разом з викладачами студенти відвідали науковий семінар «Постмен» на тему: «Як туристичні компанії можуть шукати аудиторію і клієнтів в Інтернеті». Учасники поїздки дізналися багато нового про ексклюзивні концепції у сфері туризму, організацію, бронювання та форми оплати турів, умови надання страхових послуг, видачу візових та туристичних документів тощо, адже на виставці «UITM» – 2014 були представлені більше ста туристичних компаній та національних туристичних організацій з багатьох країн світу. Географія виставки включала: Україну, Болгарію, Угорщину, Грецію, Домініканську Республіку, Ізраїль, Індію, Італію, Кіпр, Литву, Мальту, Палестину, Польщу, Словаччину, Словенію, США, Таїланд, Туреччину, Францію та Чилі.

Відвідання виставки «Україна’2014» / UITM – Ukraine International Travel Market» надало можливість студентам УДПУ ознайомитися із сучасними тенденціями туристичної індустрії, важливими професійними аспектами туристичної галузі, набути практичних навичок щодо підвищення туристичної привабливості підприємств, активного просування туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринках, популяризації регіонального туристичного продукту тощо.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x