Директори черкаських шкіл представили власний досвід використання інклюзивної освіти

Директори черкаських шкіл представили власний досвід використання інклюзивної освіти

7 листопада 2014 року на базі Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації (далі – ПМПК) за участі представника Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» Юлії Найди відбулася робоча зустріч учасників проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком», у рамках якої було обговорено використання потенціалу Інклюзивного ресурсного центру у вирішенні питань, пов’язаних з інклюзивною освітою в області. «Нова Доба» про це дізналася в департаменту освіти і науки ЧОДА.

Відкрила захід провідний спеціаліст відділу спеціальної та позашкільної освіти департаменту освіти і науки облдержадміністрації Віталія Кузьома. Віталія Максимівна означила реалії та перспективи розвитку інклюзивної освіти в області. Зокрема, було наголошено на необхідності вжиття заходів щодо подолання бар’єрів, що виникають при упровадженні інклюзивної форми освіти. Провідний спеціаліст зі спеціальної та позашкільної освіти окремо зупинилася на питанні забезпечення належних умов для безперешкодного доступу дітей з обмеженими можливостями до навчання.

Завідувач ПМПК Світлана Скляр представила роботу обласної консультації, здійснила огляд реалізації проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком» у м. Черкасах та області. Так, протягом квітня-жовтня 2014 року проведено численні заходи, спрямовані на виконання першочергових завдань проекту: тренінги, семінари-практикуми, робочі зустрічі учасників програми, лекції, круглі столи. Протягом лютого-жовтня 2014 року спеціалістами Інклюзивного ресурсного центру надавалась консультативна допомога. Надано 18 консультацій з них 8 – завідувачам районних (міських) ПМПК, 5 – батькам дітей з особливими освітніми потребами, 1 – тифлопедагогу, 1 – спеціалісту методичного кабінету, 1 – вчителю логопеду, 2 – педагогам спеціальних навчальних закладів.

Постійно поновлюються консультації на сайті Черкаської ОПМПК, що стосуються навчання та виховання дітей в інклюзивному просторі.
Про рівень готовності та професійної компетентності педагогічних працівників щодо роботи в умовах інклюзивної освіти доповіла Тетяна Войцях, завідувач обласного Центру практичної психології і соціальної роботи обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.

Тетяна Кавальчук, юрист Коаліції молодіжних громадських організацій Черкаської області «Молода Черкащина» зупинилась на питанні адвокатства за зверненням батьків з метою забезпечення надання інтегрованих освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Означила шляхи співпраці між громадськими організаціями, підприємствами області та навчальними закладами щодо упровадження інклюзивної освіти, забезпечення належних умов навчання дітей з обмеженими можливостями.
Директори Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Тетяна Ткаченко та Білозірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ірина Грищенко представили власний досвід упровадження інклюзивного навчання.

Довідково:
Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком» є проектом міжнародної технічної допомоги, що реалізується за підтримки Комітету Верховної Ради України з питань освіти і науки та Агенства США з міжнародного розвитку. Мета проекту – покращити умови для дітей з особливими потребами, отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x