Водоканал закликає черкащан вчасно передавати показники

Водоканал закликає черкащан вчасно передавати показники

Власники лічильників води щомісяця мають передавати показники до КП «Черкасиводоканал». Зробити це вони можуть як телефоном, так і через Інтернет. Та все ж з різних причин показники водомірів так і не надходять на підприємство, що впливає на правильність нарахувань у платіжках. Для поліпшення якості обслуговування споживачів, зокрема для оперативного прийому показників приладів обліку, «Водоканал» збільшує кількість телефонних ліній.

Про це «Нова Доба» дізналася в прес-службі КП «Черкасиводоканал».

Віднині зателефонувати на підприємство споживачі можуть за такими номерами телефонів:
– 38-46-38 (багатоканальний)
– 32-11-77 (цілодобово)
– 63-38-35
– 37-72-04
– 32-04-99

Кол-центр «Водоканалу» працює з 1 по 20 число місяця з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00. А з 20 до 31 числа місяця, коли слід надавати дані показників для своєчасного та достовірного нарахування, номери 38-46-38; 32-11-77; 63-38-35 працюють до 20.00 год.

Водночас додатково показники лічильників можна передати за телефоном диспетчерської служби «Черкасиводоканалу», яка працює цілодобово – 37-35-33.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x