Щоб мати більше грошей, частіше думайте про … проблеми!

Так, в назві статті все правильно. Це не помилка.

Що відбувається у кризу? Навколишній світ дуже швидко змінюється. Багато хто не встигають за ним. Люди починають більше думати про свої проблеми. Більше страху, неспокою, переживань і т.д.

Там, де ваша увага, того стає більше. У підсумку кількість проблем збільшується, як сніжний ком … Втрачається енергія, віра в себе, мотивація. Зменшується кількість ідей, сміливих починань і т. ін. Грошей стає менше.

Все кругом говорять страшні речі.
Що робити?

Думка перша.

У кожної людини свій світ. У цьому світі реалізується те, у що людина вірить. Вірить міцно, щиро. По-справжньому. І якщо, наприклад, ваш сусід каже про кризу, безгрошів’я і безвихідь, він цілком має рацію. Це правда. Але це тільки ЙОГО правда. Так, у нього зараз реально повна ж …

Тому що він раніше в це повірив, погодився і САМ СТВОРИВ собі цю реальність. Спочатку повірив, потім реалізувалося в навколишньому світі.
Про те, як утворюються блоки я вже писав тут

І якщо Ви почнете повторювати (і повірите в підсумку), як усі, про жахливий час, про інфляцію, безробіття, безгрошів’я, наприклад: «Грошей тепер не буде, тому що криза», після цього у Вас дійсно настане криза.

Почнуться проблеми з грошима. Серйозні.
Я не закликаю одягнути рожеві окуляри. Звичайно, ринок змінюється, і з’являються певні питання. Але це не означає, що потрібно підхоплювати вірус паніки. Тому що те, що відбувається у Вашому особистому світі, залежить безпосередньо від Ваших переконань і вірувань. Завжди.

Фильтруйте зовнішню інформацію. Ставте все під сумнів. Особливо негативні речі. Не пропускайте інформаційне сміття в свої вірування. Аналізуйте, думайте, робіть правильні висновки.

Мені подобається метафора Робіна Шарма. Він каже, що наш розум – це сад. І думки, як дерева. Або плодоносні, або бур’яни. Легше не допускати бур’яни в саду, ніж потім з ними боротися.

Навпаки, в такий час потрібно в два рази більше «садити» і вирощувати позитивні насіння. Щоб вони глушили бур’яни.

Це Ваш світ і тільки Вам вирішувати, що повинно бути в ньому.

Думка друга.

90% страхів – про майбутнє. Про те, що може бути. Ми боїмося картинку, яку самі собі уявляємо. Підхопили непомітно для себе чужу ідею (або роздули свою), самі намалювали собі страшилку. І потім самі ж і злякалися. Мазохізм якийсь виходить.

Зробіть просту вправу.

У перебігу сьогоднішнього дня поспостерігайте свої думки. Ви будете дуже здивовані. Велика частина з них – або про минуле, або про майбутнє. Про те, чого вже немає. Або про те, чого ще немає.

А де ж справжнє? Де радість? Адже радість може бути тільки тут і зараз. Радість дає енергію. А саме її й немає. Тому що людина там, де його думки. Завжди.
Виходить, що він і не проживає це життя по-справжньому, а метається між минулим і майбутнім. Живе в уявному світі. Втрачає найцінніше – справжнє.

Зовнішня криза – це відображення внутрішньої кризи. І поки не візьмете відповідальність за своє життя, ним будуть керувати хто завгодно. В основному ті, хто створює новини по телевізору …

Відстежуйте, де Ваші думки. Живіть у моменті. Насолоджуйтеся тим, що є. Не дозволяйте чужим ідеям малювати страшилки і лякати віртуальними проблемами. Велика частина яких ніколи не реалізується …

Думка третя.

У будь-який тяжкий час (наприклад, в кам’яному столітті) виживали не найсильніші. Завжди виживали самі гнучкі.

Хто підлаштовувався під нову реальність. Настав льодовиковий період – одягли шкури. Стало менше їжі – плем’я перемістилося в інше місце. Як казав один з моїх вчителів: «Криза – це коли все навколо так швидко змінюється, що люди не встигають змінюватися. Хто змінюється разом з кризою, у нього кризи й немає»!
Коли настає час змін, ми всі потрапляємо в зону дискомфорту. Зону невизначеності та ризиків. Багато невідомого і непередбачуваного. Це завжди страшно.

Але.

Одні губляться. А інші перебудовуються і отримують нові, відмінні результати. У тому числі і хороший дохід.

Чому?

Тому що думають про різні проблеми.

Китайський ієрогліф криза має два значення. Перше – небезпечний час. Друге – час можливостей. Так відбувається і з мисленням людей. Одні «залипають» в свої проблеми і ціпеніють від страху. Інші фокусуються на пошуку рішень. У тому числі і для інших людей. У підсумку кожен знаходить своє.

Думайте про проблеми інших! І про те, як Ви можете їх вирішити.

Там, де проблеми, там завжди є гроші. Тому що свічка під «п’ятою точкою». Тому що горить. Тому що люди готові платити за їх вирішення. За цінність, яку Ви створюєте.

А для цього потрібно чути людей, клієнтів. Наприклад, рік тому у мене в розстрочку проходили навчання одиниці. Зараз близько 45%. І клієнти вдячні. Тому що я розумію їхні проблеми і пропоную хороше рішення. Взаємовигідне.

Люди не платять нам грошей за наші дипломи, красиві очі, офіс, і т.д. Вони платять за ту користь, яку ми приносимо. За їхній результат завдяки нам.

Допомагайте людям реально вирішити їхні проблеми. Проблеми, які актуальні саме сьогодні. Робіть це краще, ніж інші. У Вас не буде кризи. Ніколи.

Найбільші статки ЗАВЖДИ робили в часи криз. Тому що можливостей з’являється маса. Тому що аматори та непрофесіонали йдуть з ринку. Тому що більшість чіпляється за старі інструменти і вкрай негнучка.

А у когось «бур’янів» стільки, що «сад» просто чахне …
Ринок платить за результат. Конкретний, вимірний і актуальний. Прошу, не продавайте свій час – продавайте результати.

Розвиватися не проблемне мислення, а мислення можливостями. Гнучкість, ось що зараз потрібно розвивати всім нам. Є проблема у клієнтів. Яка в цьому можливість для мене? Що я можу запропонувати їм, щоб вони могли позбутися цього болю? Надовго.

Роби якомога краще те, що любиш і вмієш. Все просто.

Проблеми були і будуть завжди.

Питання, чи змінюєтеся Ви вчасно?

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x