ВелоЧеркасці

ВелоЧеркасці

Олексій Братенков: «Я принципово не їжджу маршрутками»

25-річний черкащанин Олексій Братенков принципово не користується черкаськими маршрутками як видом транспорту. Стверджує: відколи проїзд подорожчав до 3-х гривень, користувався маршрукою лише один раз – коли віз свого «залізного коня» до майстра, на удосконалення.

– Я на велосипеді з 4-х років. Спочатку брат вчив мене їздити на якійсь радянській рухляді. По-моєму, це була «Тиса». Потім у мене були два китайських «гірських» велосипеди, які розвалювались прямо піді мною, на ходу. Згодом купив нормального велика, з того часу, це вже четвертий. Той, яким нині користуюся, коштував минулого року близько 8 тисяч. Еквівалент у доларах так і залишився (700-750), а от у гривні все подорожчало в 1,5 рази. Свого «залізного коня» я «не консервую» на зиму, а їжджу цілий рік. Вважаю, що ті гроші, які я витратив на «велик», уже давно окупилися, окрім того, велосипед – це ще й профілактика серцево-судинних захворювань і ожиріння, веселе дозвілля з друзями, участь у «велотусовках» та багато іншого.
ВелоЧеркасці
«Велосипед не лишаю ніде в місті, а вдома маю для нього спеціальну кімнату»

Олексій не довіряє черкаським велопарковкам, навіть тим, де є охоронці. Розповідає, що недавно з приміщення, яке охоронялось, умільці «винесли» два ровера.
– Поки охоронець відволікся на кілька хвилин, зняли двері і викрали два велосипеди. У мене теж колись вкрали велик з сараю. Тому тепер я там його не лишаю (Олексій живе у приватному будику), а заводжу йог обезпосередньо у власну хату. Там маю спеціальне приміщення для зберігання ровера. Знаю, що крадуть велики дуже часто, тому ніде не лишаю без нагляду. А знайти крадія і власного ровера майже неможливо. В Європі таких злочинів розкривають близько 8-9%, у нас – лише близько 5ти %.

«Автомобіліста захищає каркас, велосипедист же беззахисний»

Олексій Братєнков радить черкащанам пересідати на велосипеди, проте завжди пам’ятати про правила безпеки. Адже в аваріях велосипедисти можуть суттєво постраждати.
– Слід завжди намагатися передбачити ситуацію і не «лихачить» на дорозі, адже може статися всяке. Часто пішоходи «вискакують» із-за припаркованих машин і перебігають дорогу так, як їм заманеться. Аварійні ситуації можуть створювати і машини, які виїжджають із дворів і не вважають велосипедистів повноправними учасниками руху, і маленькі діти, які теж несподівано вибігають під колеса. Тож варто захищати себе шоломом і завжди оцінювати ситуацію. Адже автомобіліста під час аварії, по суті, захищає металевий каркас, велосипедист же має подбати про себе сам.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x