Важлива інформація для неприбуткових організацій

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків, екологічного податку та рентної плати управління податків і зборів з юридичних осіб головного управління ДФС у Черкаській області Ольга Пилипенко звернула увагу посадових осіб неприбуткових організацій на набрання чинності у липні і серпні ц.р. нормативно-правових актів щодо їхньої діяльності та розповіла про заходи, які наразі проводить фіскальна служба.

О.Пилипенко нагадала, що однією з чотирьох умов, які мають бути виконані одночасно для набуття статусу неприбуткової організації (п.133.4.1 Податкового кодексу України), є факт внесення такого підприємства контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. 16 липня ц.р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440, якою затверджено новий Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Тож на сьогодні органи ДФС надсилають неприбутковим організаціям письмові запити щодо підтвердження статусу, відповідь на які повинна надійти протягом місяця. У разі підтвердження відповідності установчих документів вимогам ст.133.4 ст.133 Податкового кодексу України та інших документів, визначених Постановою №440, така неприбуткова організація включається до нового Реєстру, в іншому випадку її посадові особи отримають повідомлення про невідповідність установчих документів.
Якщо неприбуткові організації не приведуть у відповідність документи вимогам Податкового кодексу України, з 1 січня 2017 року вони виключаються з Реєстру неприбуткових організацій і відповідно втрачають пільговий статус.

Начальник профільного відділу нагадала, які організації відносяться до неприбуткових згідно Податкового кодексу України і на які власне поширюється норма з підтвердження статусу і надання завірених копій документів.
Це:
– бюджетні установи;
– громадські об’єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;
– спілки, асоціації та інші об’єднання юридичних осіб;
– житлово-будівельні кооперативи, дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);
– об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), асоціації власників жилих будинків;
– професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об’єднання;
сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об’єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
та інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам п.133.4 Податкового кодексу України.

Спікер закликала посадових осіб неприбуткових організацій оперативно надати відповідь на запит ДФС – реєстраційну заяву за формою 1-РН та завірені копії установчих документів (а житлово-будівельним кооперативам ще й копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним кооперативом, обов’язково засвідчені підписом керівника та скріплені печаткою). Якщо організація досі не отримала запит, її керівництву слід переглянути відео консультацію, підготувати необхідні документи, заповнити заяву Форми 1-РН і у найкоротший термін надати все це до державної податкової інспекції за місцем обліку.

Відео викладено на канал проекту «Допомога платнику» в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cXb4JcFOnJM Тези, презентацію та зразок реєстраційної заяви завантажуйте: http://ck.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv2/263546.html

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x