Соціальні мережі: як правильно громадським організаціям просувати себе у мережі

Мавпи з рушницями або депутати у сесійній залі. Так порівнюють поведінку невігласів, які потрапляючи у соціальні мережі, починають поводити себе, як на базарі. А як же позиціонувати себе і свою організацію у соціальних мережах правильно? Яким чином створювати дописи? І, врешті, яку із безлічі соціальних мереж для чого обрати? Ці та інші секрети СММ нещодавно відкрила команда ГО «Місто на “Че”» і адміністраторів найпопулярнішої у Черкасах однойменної спільноти на тренінгу для громадських організацій.

– На сьогодні соціальні мережі – це, здебільшого, продовження нашого реального життя. Враження про нас складається не лише за поведінкою в житті, але і з нашої поведінки в соціальних мережах, і досить часто ця поведінка є визначною. Ця схема працює і з ГО, але трохи складніше, – зазначив адміністратор спільноти «Місто на “Че”» і голова координаційної ради ГО «Місто на “Че”» Ярослав Лавров. – Як подати свою ГО правильно в соціальній мережі? Для початку потрібно визначити вашу аудиторію, щоб знати, в якій мережі варто себе просувати насамперед.

Так, Ярослав Лавров зауважив, що у мережі «Фейсбук» найкраще створювати сторінку для ГО, бо ж там зосереджена більш прогресивна аудиторія, а у «Вконтактє» – спільноту, оскільки там можна «зачепити на гачок» молодь. А для виходу на міжнародних партнерів, варто звернути увагу на «Лінк Ін». Свої переваги має і соціальна мережа «Google+».

Серед тренерів також були Сергій Костенко та Павло Задніпряний, адміністратори спільноти «Місто на “Че”» і учасники координаційної ради ГО «Місто на “Че”», які розповіли про конкретні переваги тієї чи іншої соціальної мережі, про різницю між публічною сторінкою та спільнотою, а також розібралися з інструментами позиціонування кожної із соцмереж та особливостями їх використання.

– Сторінка у соцмережі – це ваше обличчя, а ваш контент – це те, що ви говорите своїй аудиторії, і говорити до неї потрібно якісно, – почала виступ адміністраторка «Місто на “Че”» і блогер видання «Нова Доба» Анна Крутіхіна. – Допис у соцмережі, окрім граматичної правильності, повинен мати чітку структуру, оскільки все сприймається цілісно (текст, відступи, візуальна інформація). – Найпростіше, що можу порадити – говоріть зі своїми підписниками, ніби ви їх уже знаєте, оживіть мову, не занудствуйте термінами, і пам’ятайте про тегування. Ваші підписники уже вам довіряють, інакше вони б не підписалися на оновлення сторінки вашої організації.

– Громадські організації роблять багато хорошого та корисного, однак рідко коли вміють розповідати про себе й свою діяльність так, аби люди побачили та підтримали. Це стосується й соціальних мереж. Як то кажуть, вміють готувати, але не вміють подавати, – ділиться враженнями організаторка тренінгу і координаторка проекту «Київський діалог» в Черкасах Тетяна Кавальчук. – Тож своєрідний лікбез про поведінку НУО в Інтернеті був дуже потрібен. Дякую за прикладні поради – я по-іншому подивилась на результативність повідомлень на сторінці моєї організації в Фейсбуці і вже не буду робити, принаймні, грубих помилок.

Сама ж команда громадської організації «Місто на “Че”», поділившись власним досвідом і здобутками, пообіцяла і надалі для охочих проводити подібні тренінги.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x