Які адміністративні послуги надає управління з питань державної реєстрації (ПЕРЕЛІК)

Від 25 квітня у Черкасах працює управління з питань державної реєстрації. До його складу входить три відділи – реєстрації речових прав, реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності та реєстрації місця проживання. За цей час фахівці новоствореного структурного підрозділу надали населенню майже 30 тисяч адміністративних послуг. Про це сьогодні під час оперативної наради повідомив його керівник Віталій Іляшенко.

За його словами, наразі в штаті управління працює 23 особи (у тому числі, керівного складу). Цей підрозділ функціонує в приміщенні на вулиці Благовісній, 170 (другий поверх).

Відділ реєстрації речових прав надав наступні послуги (телефон: 33-03-48):

– державна реєстрація права власності на нерухоме майно, в тому числі з одночасною реєстрацією іншого речового права (2297),
– надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (349),
– внесення змін до записів Державного реєстру речових прав (169),
– державна реєстрація обтяження прав на нерухоме майно (147),
– державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно (80),
– внесення запису про скасування державної реєстрації речових прав в тому числі знищення об’єкта нерухомого майна (26).

Відділом реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності надані такі адмінпослуги (телефон: 33-03-43):

– реєстрація фізичних осіб-підприємців (1810),
– витяг із Єдиного Державного Реєстру (1414),
– внесення змін до відомостей про юридичну особу (1357),
– внесення змін до відомостей про фізичну особу – підприємця (1056),
– обробка заяв, наданих з інших населених пунктів України (827),
– реєстрація юридичних осіб (602),
– поштове надходження справ (256).

Відділ реєстрації місця проживання (телефон: 37 84 04):

– реєстрація місця проживання/перебування особи (7522),
– зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи (5629),
– видача адресних карток особи (6231).

Водночас, як розповів Віталій Іляшенко, у переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг відсутня послуга щодо видачі копій адресних карток особи та архівних довідок для оформлення приватизації, тож саме відділом реєстрації місця проживання управління з питань державної реєстрації здійснюється щоденний прийом громадян (до 100 осіб щодня) для надання їм вищезазначених документів. Серед інших послуг – це і консультації громадянам із питань реєстрації місця проживання, видача адресних карток особи, надання довідок для посольств іноземних країн, надання відомостей до Соснівського та Придніпровського РВ у м. Черкаси УДМС України в Черкаській області, надання відомостей відділам ведення Державного реєстру виборців Соснівського та Придніпровського районів м. Черкаси та формування Єдиного територіального реєстру громадян.

За його словами, нині є кілька факторів, які ускладнюють роботу управління. Для прикладу, не всі ОСББ, ЖБК та приватні ЖЕКи здали картотеку. Це в результаті ускладнює процес здійснення прописки та виписки громадян.

Натомість для поліпшення якості обслуговування громадян, зазначає посадовець, управління з питань державної реєстрації департаменту організаційного забезпечення завершило розробку проектно-кошторисної документації будівлі першого поверху на вул. Благовісна 170. Після запланованої в наступному році реконструкції там функціонуватиме ще одне велике приміщення для надання адміністративних послуг громадянам.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x