Черкаські учні взяли участь у міжнародному конкурсі з інформатики

Черкаські учні взяли участь у міжнародному конкурсі з інформатики

Починаючи з 6 і до 8 листопада в Україні проходить „Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерного мислення „Бобер””. У ньому взяли участь і черкаські школярі. Про це інформує власний кореспондент „Нової Доби”.

Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики, інформаційних та комп’ютерних технологій серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні. Основними завданнями Конкурсу є: підвищення рівня комп’ютерної грамотності учнів; впровадження сучасних інформаційних та комунікаційних технологій в організацію навчального процесу та позакласної роботи; ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою з цих галузей знань; активізація творчої діяльності вчителів.

У Конкурсі мають право брати участь учні 2-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів усіх типів і форм власності. Конкурс проводиться щороку в листопаді на добровільних засадах. Учасники конкурсу виконують завдання, складені на основі пропозицій країн-учасників конкурсу, розроблених та затверджених на щорічній Міжнародній конференції спільноти BEBRAS. Завдання, які пропонуються від України, розробляються та затверджуються на семінарі (нараді) Координаційної ради.

– Це досить хороший конкурс, який не лише дозволяє розвивати логічне мислення в дітей, а й певною мірою згуртовує родини, адже участь у ньому беруть діти разом з батьками, – розповідає вчитель інформатики Черкаської спеціалізованої школи № 18 Віталій Семчак. – В Україні конкурс проводиться з 2007 року. За правилами конкурсу молодші школярі беруть участь в конкурсі разом з батьками. Дорослий і дитина разом сідають за комп’ютер і спільними зусиллями шукають відповідь на поставлені завдання. Зрозуміло, батьки повинні розуміти, що їхня роль полягає більше в тому, щоб підтримувати і роз’яснювати складні моменти, а не розв’язувати завдання замість дитини. Хоча буває по-різному.

За словами педагога, результати конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті Конкурсу не пізніше ніж через вісім тижнів після його проведення. По завершенні всіх необхідних підрахунків переможці отримають спеціальні сертифікати. На його думку, суттєвим недоліком конкурсу є відсутність заохочень і нагород для переможців.

– Цього року в нашому закладі в конкурсі має взяти участь 61 особа. За результатами попередніх років можна передбачити, що відсотків 12 з них отримають сертифікати переможців, половина – сертифікати про участь. І на цьому все, – продовжує Віталій Володимирович. – Для менших цього достатньо. А старшокласники хочуть уже більш конкретних нагород. Якщо не призів і подарунків, то хоча б можливості продовжувати брати участь у складніших етапах цього конкурса на рівні міста, району, країни і т. д. А цього, на жаль, умовами конкурсу не передбачено. Можливо, в майбутньому організатори продумають ці моменти.

Довідково: Ідея такого конкурсу виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу. Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей– «Busy as a beaver». Тому симпатичний бобер став символом цього турніру.

Перший конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському місті Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія- утворили Міжнародну Спільноту «Бобер» Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань національних конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.

Форма проведення цього конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і фізики «Кенгуру» та «Левеня». Основна відмінність – всі завдання учні виконують на комп’ютері.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x