Скористайтесь можливостями Електронного кабінету на сайті ДФС України для заповнення декларацій

Зараз триває кампанія декларування доходів, отриманих у 2016 році. Деякі громадяни будуть декларувати свої доходи згідно з нормами Податкового Кодексу України, інші відповідно до вимог антикорупційного законодавства мають заповнювати та здавати е-декларацію.
Для заповнення декларації раніше декларанти доволі часто особисто звертались до органів ДФС для того, щоб отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків. Також громадяни мали особисто звертатися до податкових інспекцій, щоб надати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб. Сьогодні все стало набагато простіше: через Електронний кабінет здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податків у режимі реального часу. Отже, отримати довідку про свої доходи та надіслати декларацію про майновий стан та доходи можна, навіть, не виходячи з дому чи офісу.

Що має знати платник податків, щоб скористатись послугами Електронного кабінету? По-перше, до Електронного кабінету можна увійти з офіційного веб-сайту ДФС України (sfs.gov.ua) або за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua. По-друге, він створений, щоб значно полегшити громадянам процедури, що пов’язані зі спілкуванням з фіскальними органами. По-третє, сервіс безкоштовний, працює цілодобово, ним можна користуватися за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням електронно-цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. Відтепер платникам не потрібно встановлювати додаткове спеціалізоване програмне забезпечення.
В Електронному кабінеті без ідентифікації користувача можна скористатись відкритою частиною, в якій ознайомитися з актуальними новинами ДФС, отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності (податковий календар), дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10-ти реєстрів ДФС.

Працювати з приватною частиною Електронного кабінету можливо тільки при наявності у особи електронного цифрового підпису – «електронного ключа». Такі ключі видаються в Акредитованих центрах сертифікації ключів. У представництвах Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-Довідкового Департаменту ДФС України та деяких інших ця послуга безкоштовна. Через приватну частину суб’єкти господарювання можуть ознайомитись зі своїми реєстраційними та обліковими даними, переглянути стан розрахунків з бюджетом за останні 2 роки, переглянути та подати звітність, заяви, отримати витяги з реєстрів, тощо.

Скориставшись електронними ключами (для фізичної особи) громадяни можуть самостійно зробити запит щодо отримання відомостей про свої доходи, що досить важливо в період призначення житлових субсидій, подання декларацій про майновий стан і доходи та Е-декларацій. Ця інформація буде доступна лише власнику електронного ключа, який він використовує при вході до особистого кабінету. Ніяким іншим користувачам ця інформацію не буде доступна.
Під час кампанії декларування дуже зручно, що є можливість, користуючись даним сервісом, підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x