У центрі Черкас відкрили сучасну приймальню Обленерго

У центрі Черкас відкрили сучасну приймальню Обленерго

У оновленому приміщенні та комфортних умовах черкащани зможуть отримати необхідну інформацію щодо якості електропостачання, заміни лічильників, приєднання до мережі. Крім того, тут нададуть інформацію про нарахування платежів. Проконсультуватися з цих та інших питань відтепер можна за адресою: м. Черкаси, вул. Благовісна, 166. Тел: (0472) 37-44-90.

– За тих кілька днів, що ми відкрилися за новою адресою, до нас звернулися близько тридцяти осіб. А це – утричі більше, ніж на попередньому місці роботи, – відзначає начальник інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Олена Проваторова. – Наші фахівці завжди готові вислухати споживача, надавши коректну інформацію. Обслуговуємо всі 22 райони області.
Робота, говорить Олена Сергіївна, у фахівців підрозділу непроста: люди приходять із різним настроєм. Буває, доводиться втамовувати шквал емоцій. У Центрі працює 7-ро фахівців.

Як розповів голова правління товариства Олег Самчук, наразі ведуться перемовини з «ПриватБанком», аби встановити у приміщенні РЕМу I-бокс, щоб черкащани одразу та без комісій могли сплатити рахунок за спожиту електроенергію.
– Окрім цього, розпочали роботу зі створення осо- бистого кабінету, проводиться модернізація нашого сайту, щоб він був легкодоступним для різних вікових категорій, – говорить Олег Самчук.
Упродовж року в центрі прийняли 463 письмові та понад 10 тис. телефонних звернень, провели особи- стий прийом для 600 осіб. У поточному році вже обро- били 573 звернення, надали 384 консультації під час особистого прийому, телефонних звернень – майже 11 тис. Найчастіше споживачі звертаються з питань нарахувань за спожиту електроенергію, відсутності електропостачання та приєднань до мережі.

Олена Столяр, фото автора

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x