На Черкаському міжнародному інвестиційному форумі розповіли про можливості розвитку експорту

На Черкаському міжнародному інвестиційному форумі розповіли про можливості розвитку експорту

У Черкасах сьогодні вже втретє відбувся Міжнародний інвестиційний форум, який цьогоріч зібрав близько ста п’ятдесяти учасників. Найочікуваніша й наймасштабніша бізнес-подія року пройшла у компексі «Perlyna Resort». Як під час відкриття зауважив голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко, цей форум є майданчиком для людей, які звикли діяти. Про це повідомляє власний кореспондент «Нової Доби».

Головними питаннями, що були обговорені на заході, стали «Можливості з розвитку експорту. Експорт як шлях до інвестицій», «Точки зростання агроіндустрії», «Промоція інвестиційного потенціалу муніципалітетами» та «Агенція регіонального розвитку – механізм партнерства бізнесу та влади для розвитку територій».

– Найкраща промоція області – це наші товари на поличках іноземних супермаркетів. А найкращі лобісти її інтересів – це місцеві бізнесмени за кордоном. Черкащина – один із найбільших виробників сільськогосподарської продукції України. Це галузь, де надзвичайний потенціал – інвестиційний, інноваційний та експортний, – каже Юрій Ткаченко.

На Черкаському міжнародному інвестиційному форумі розповіли про можливості розвитку експорту

Однією з провідних стала тема розвитку системи підтримки українських екcпортерів у світі. Як зазначила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Наталія Микольська на сьогодні це є одним з головних завдань. Також вона наголосила на важливості підтримки й розповсюдження українського виробника.

– Зараз ми працюємо над створенням експорту кредитного агентства, який є достатьньо важливим для українського бізнесу. Також хочемо відкрити відділи економічних питань. Дуже сподіваємося, що вони запрацюють із наступного року. Нині ми просимо усіх наших експортерів прочитати експортну стратегію. Важливо, щоб вони сказали, яких пунктів у ній не вистачає та чим її можна доповнити, – каже Наталія Микольська. – Складових експортної стратегії дуже багато: достатній рівень знань англійської мови, освітній компонент, брак робочих кадрів. Але ми маємо план поступового вирішення цих питань. Ринок Європейського Союзу – не панацея, але він близько біля нас географічно. Нам усім потрібно спільно працювати, аби іноземні компанії співпрацювали з українськими виробниками. Для цього ми маємо насамперед самі їх підтримувати. Коли будемо приїздити за кордон і демонструвати українські якісні товари, то зможемо залучити якомога більше іноземних бізнес-партнерів.

На Черкаському міжнародному інвестиційному форумі розповіли про можливості розвитку експорту

У цьому році на Світовому Інвестиційному Форумі в Дубаї було представлено близько ста проектів від українських компаній, у наступному планується − триста. Про це розповів президент Української Бізнес Асоціації Володимир Чеповий.

– Без перебільшення можна сказати, що ринок нашої країни має можливості, але нам треба навчитися правильно їх потребувати. На форумі в Дубаї ми презентували проекти ста українських компаній. Хочу зазначити, найбільший відсоток з них саме черкаські. Нині я бачу взаємодію бізнесу, влади, громадських спілок, орієнтованих на бізнес та наукових організацій. Це демонструє зріст компетенції у питанні експорту. Також ми хочемо, щоб до нас приїхали арабські інвестори. Це – перший крок для того, щоб великі гроші арабського бізнесу «зайшли» в Україну. Ми бажаємо розробити власний український «Business Hub», через який будуть «заходити» українські компанії, – каже Володимир Чеповий.

Президент Української Бізнес Асоціації також зазначив, що українські продукти входять до списку стратегічно необхідних для арабських країн, тому переговори з дубайською бізнесовою спільнотою триватимуть й надалі.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x