СУСПІЛЬСТВО


Новина із категорії: Новини » Суспільство

Роздрукувати        Друкована версія

Найчастіше до Черкаського контактного центру звертаються із питаннями соцзахисту

Дата: 17-11-2017, 17:09.

Найчастіше до Черкаського контактного центру звертаються із питаннями соцзахисту Протягом 10 місяців 2017 року до Черкаського обласного контактного центру надійшло 10 424 звернення, з них 1 792 – безпосередньо до Центру, 8 632 – через Урядову «гарячу лінію». Із загальної кількості зареєстрованих звернень до органів місцевого самоврядування надійшло на розгляд 2 986 звернень (29 %), до органів виконавчої влади – 6 740 звернень (65 %).

Найбільше звернень надійшло від жителів міст Черкаси та Сміла, Золотоніського, Черкаського та Уманського районів.
− Як показує аналіз тематики звернень, посиленої уваги органів влади потребує комплекс питань соціального захисту населення (5 339 звернень – 51 % від загальної кількості звернень). Із них до Центру надійшло 1 127 звернень (11 %) про отримання матеріальної допомоги. Серед звернень соціальної проблематики, спрямованих до органів соціального захисту населення (4 212 звернень), найбільшу частку становили питання отри­мання житлових субсидій – 2 432 (58 %), соціальних виплат – 874 (21 %), пільг – 411 (10 %), − розповідає заступник директора Черкаського обласного контактного центру Микола Шевчук.
Також у зв’язку з ремонтом дамби і мосту через р. Дніпро значно збільшилась кількість дзвінків на телефони обласної «гарячої лінії» з метою отримання консультацій щодо пропускного режиму, оперативного реагування на конфліктні ситуації та інші події під час руху мостом. За 4 місяці ремонту надійшло 2 680 таких дзвінків. Фахівці Центру в ході безпосереднього спілкування надають консультації, у співпраці з іншими структурними підрозділами вирішують проблемні питання, що виникають у зв’язку з ремонтом.

Найчастіше до Черкаського контактного центру звертаються із питаннями соцзахисту


Віталій КОВАЛЬ, перший заступник голови Черкаської ОДА:

«Вирішення питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб та АТОвців можливе шляхом системного підходу. Зокрема, об’єднавши зусилля Уряду, місцевої влади, громадських ініціатив. Це, власне, оптимальний механізм, що зумовлює реалізацію права цих людей на соціальний захист у цілому, зокрема й на пенсійне забезпечення, безпечні умови проживання чи одержання житла, освіту, охорону здоров’я. Відповідні рекомендації у цьому напрямку якраз напрацювали під час виїзної наради Комітету Верховної Ради, що відбулась у Бахмуті на Донеччині. Там мали змогу ознайомитись із тим, як саме надають соціальні послуги внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО, зокрема із системою реєстрації запитів та алгоритму їхньої дії. Водночас поділились і власним досвідом роботи: розповіли про реалізацію обласної програми кредитування житла для АТОвців, про поглиблену співпрацю в освітніх та культурних сферах, налагодження партнерських стосунків із громадськими організаціями».

Найчастіше до Черкаського контактного центру звертаються із питаннями соцзахисту


Лариса ХОДАКОВСЬКА, директор Черкаського обласного контактного центру, радник із питань ВПО Міністерства соціальної політики в Черкаській області:

«Прагнення зробити життя внутрішньо переміщених осіб набагато комфортнішим і безпечнішим і досі серед пріоритетних наших завдань. Це вагомий гуманітарний аспект, без якого Україні просто не подолати системний колапс. Відрадно, що дедалі більше громадських організацій, осередків, волонтерів та й просто небайдужих людей докладають максимум зусиль, аби ця категорія населення була забезпечена всім необхідним. Адже, як відомо, жителі так званої «сірої зони» стикаються із безліччю проблем: не можуть повною мірою реалізувати право на безпечне проживання чи отримання житла за новим місцем проживання, мають проблеми з доступом до освіти, охорони здоров’я, соціального захисту. Щодо пенсійного забезпечення, то сьогодні в Україні застосовують різні підходи до вирішення цього нагального питання. Одні не відчувають жодної перешкоди з отриманням пенсії за місцем проживання чи з банківською установою, інші ж або прив’язані до свого статусу ВПО і «Ощадбанку», або взагалі позбавлені пенсії. Хоча тут не має бути жодної дискримінації».





Теги: черкаси, черкаська область, контактний центр, «гарячу лінію», звернення, внутрішньо переміщені особи, допомога


Черкаси наживо

77-річний пенсіонер-денсер Олександр Ковальчук відкрив клуб танцю. Його учнями стали понад півсотні охочих танцювати. У репертуарі: фокстрот,
Борис Юхно, черкаський журналіст і письменник, у прямому ефірі телеканалу «Прямий» розповів про історію Черкас та власну книгу, присвячену періоду
Поезія оминула цензуру ...
Лев Хмельковський, RSS
На Андрія, у музеї ...
Юлія Вовкодав, RSS
Зоряні війни за гендерною ознакою ...
Владислав Бедринець, RSS
Горішок для мами ...
Юлія Фомічова, RSS
Варто читати старі календарі ...
Лев Хмельковський, RSS
Добро – поряд ...
Анна Сакун, RSS
Філософи... філософствують! ...
Володимир Даник, RSS