Черкащан запитували, чи задоволені вони медичним обслуговуванням

Черкащан запитували, чи задоволені вони медичним обслуговуванням

У центрах сімейної медицини постійно проводиться анонімне забезпечення із вивчення задоволеності населення медичним обслуговуванням. В опитуванні взяли участь 2 266 пацієнтів, аналізу підлягали основні питання: ставлення медичного персоналу, задоволеність результатами надання медичної допомоги, надання лікарями рекомендацій, санітарно-гігієнічні та матеріально-технічні умови та побажання щодо покращення меддопомоги. Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі «Фейсбук» директор департаменту охорони здоров’я Олег Стадник.

«Аналізуючи результати анонімного опитування пацієнтів, із 2 266 опитаних незадоволених медичним обслуговуванням − 203, що складає 9,0 % від загальної кількості. В основному пацієнти незадоволені довгими чергами в реєстратуру, недостатнім часом прийому сімейного лікаря, недостатньою кількістю пільгових медикаментів. Першість в опитуванні тримає Перший міський центр сімейної медицини − із 350 опитаних пацієнтів скарг невдоволених медичною допомогою не було. У Другому центрі опитано 417 осіб, невдоволених 15. У Третьому центрі − 588, незадоволених 58, майже 10 %. У Четвертому центрі − 363, невдоволених − 3. У П’ятому центрі опитано 548, невдоволених 42.
Усі проблемні питання по кожній поліклініці та пропозиції пацієнтів будуть доведені адміністрації закладів та взяті на контроль для усунення. Звичайно, аналіз передбачає і більшу деталізацію: рівень задоволеності залежно від віку, статі, соціальних груп», − йдеться у дописі.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x