30 звернень одночасно тепер може обслуговувати кол-центр

Дата: 13-03-2018, 15:30

30 звернень одночасно тепер може обслуговувати кол-центр
Зателефонувати до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» стало простіше.
Тут запрацював новий багатоканальний номер мобільного телефону. Про це «Нова Доба» дізналася в прес-службі «Черкасиобленерго».
Його запровадили на численні прохання споживачів.

− Тепер у кол-центрі працює 20 міських телефонних ліній та 10 мобільних. Тож одночасно кол-центр може обслуговувати тридцять телефонних звернень споживачів, − розповіла про нові можливості начальник кол-центру Наталія Негода.
Номер багатоканального телефону кол-центру: (093) 170 40 57.

Черкаси наживо

Спецтеми

Погода

Погода