Про нововведення розповіла голова Державної казначейської служби України Тетяна Слюз, котра нещодавно завітала до Канева.
– Загалом наша служба обслуговує бюджетні установи. Однією із потужних реформ є перехід на дистанційну форму обслуговування клієнтів казначейств. Хоча наразі вони боязко ставляться до цього. Проте це зручно, адже фінансист чи бухгалтер просто сидячи у робочому кабінеті може отримати з Інтернету необхідні документи. Також перевагою є те, що клієнт має можливість забрати документи у будь-який час – система працює цілодобово. Крім того, нині ми покращуємо процес адміністрування податків. Вже з 1 липня запрацює один із модулів централізації доходів. Працюємо над потужною реформою організації бухгалтерського обліку. Це дуже складний процес. Також оновлюємо нашу методологічну базу й модернізуємо комп’ютерне обладнання.
Тетяна Ярославівна додала, що завдяки реформі децентралізації влади за останні три роки в Україні склалася непогана ситуація із місцевими бюджетами. За цей рік залишки (кошти, які обліковуються на рахунках місцевих бюджетів, загальний спеціальний фонд) складають приблизно 65–70 млрд гривень.