В УДПУ працює центр реєстрації електронних кабінетів

В УДПУ працює центр реєстрації електронних кабінетів

Наразі триває реєстрація електронних кабінетів, через які ви зможете подавати заяви про вступ до закладів вищої освіти України. Відповідна опція стане доступною 12 липня. Про це «Нова Доба» дізналася із прес-служби УДПУ ім. Павла Тичини.

В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини допомагають абітурієнтам здійснити електронну реєстрацію, відсканувати та завантажити необхідні документи та сформувати «карту вступу». Фахівці інформаційно-консультаційного центру також надають детальні консультації щодо особливостей вступної кампанії 2018 року та проводять профорієнтаційну діагностику, інформують про освітні програми і спеціальності, за якими можна здобути вищу освіту в університеті.

Зазначимо, що реєстрація електронних кабінетів відкрита до 18-ї години 25 липня. Вступники можуть реєструватися самостійно у будь-який зручний для них час на сторінці https://ez.osvitavsim.org.ua/. Якщо ж з якихось причин абітурієнт не може створити електронний кабінет, в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини готові допомогти в цьому. Інформаційно-консультаційний центр знаходиться в новому корпусі університету за адресою: вул.Садова, 28, І поверх, кімната 108.

Нагадаємо: для того, щоб створити електронний кабінет, абітурієнту слід мати електронну пошту, паспорт, сертифікат із результатами ЗНО, атестат, додаток до атестата та фото (3×4).

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x