У Черкасах пройшло обговорення цін на проїзд

У Черкасах пройшло обговорення цін на проїзд

Його ініціаторами виступили чотири перевізники пасажирів із чотирнадцяти, які надають ці послуги в місті. А саме: генеральний директор ПАТ «Черкасиавтотранс» Володимир Соломенний, директор ПП «Еліттранс» Володимир Шевченко, директор ДП «Чарзавто» Віктор Підкур та генеральний директор ПАТ ЧАТП 17127 Олена Куниця.

Їхню ініціативу щодо громадського обговорення підтримала міська влада на чолі з міським головою Сергієм Одаричем. Про це «Новій Добі» повідомили в міській раді.

Тема розмови вочевидь була актуальною не лише для самих перевізників, а й жителів міста, про що свідчила заповнена людьми актова зала будинку культури ім. І.Кулика (вул. Благовісна, 170). Активну участь в обговоренні взяли представники громадських організацій, зокрема «Громадська рада Черкас», «Народний контроль», «Комітет по боротьбі з корупцією», «Ультрас-Черкаси».
– Ми вперше проводимо абсолютно відкрите обговорення вартості проїзду в міському автотранспорті, – підкреслив Сергій Олегович. – Відповідно до існуючого законодавства проводяться конкурси, в результаті яких визначають перевізників на тому чи іншому маршруті. Далі перевізники проходять процедуру в облдержадміністрації, де встановлюється граничний рівень цін. Але кінцеве рішення про встановлення вартості проїзду приймає, відповідно до законодавства, міський виконавчий комітет.
Міський голова зауважив, що ринок громадського транспорту в Черкасах є складним і, на його думку, недосконалим, як і в інших містах України, – сказав Сергій Одарич.

Сергій Одарич закликав усіх присутніх до конструктивної розмови, без елементів мітинговості, адже питання, що обговорюється, важливе для всіх без виключення: «Питання ціни на проїзд стосується як громадян, які мають отримувати цю послугу, так і підприємств, які ці послуги надають. І потрібно розуміти, якщо послуга не компенсує прямі видатки і не забезпечує хоча б якийсь мінімальний заробіток, то ця послуга надаватися не буде, тому що нікому не буде цікаво займатись такою сферою бізнесу».

Далі по черзі слово взяли самі перевізники. Кожен із них розповів про діяльність своїх підприємств, наголошуючи на реальних кроках із оновлення їхньої матеріальної бази, як то закупівля нових сучасних автобусів великої місткості. Детально зупинялися і на дошкульних питаннях, особливо відзначаючи стрімке зростання вартості пального та запасних частин, внаслідок чого доводиться працювати з боргами перед постачальниками та банками.
Виступаючі запевнювали, що реальна ціна проїзду нині мала б бути 4 гривні, однак, зважаючи на соціально-економічну та суспільно-політичну ситуацію в державі, перевізники згодні на компромісний варіант – працювати при піднятті вартості проїзду хоча б до трьох гривень.

Людей цікавило, чому в деяких інших обласних центрах вартість проїзду в міських автобусах є нижчою від черкаської.

Багато зауважень стосувалося безпеки руху, яку при обгоні один одного часто порушують водії, культури обслуговування ними та кондукторами пасажирів. Лунало чимало пропозицій щодо необхідності чіткого дотримання графіків руху міських автобусів. Пропонувалося запровадити в міському громадському транспорті валідаторів (електронних пристроїв) та пластикових карток з мікрочіпом. Були пропозиції й щодо створення спільного з тролейбусним парком міського комунального автотранспортного підприємства, придбання нових тролейбусів, багато інших слушних думок.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x