Політична реклама Поплавського надрукована з порушеннями виборчого законодавства

Політична реклама Поплавського надрукована з порушеннями виборчого законодавства

Кілька останніх днів Черкаси «засипають» агітаційними матеріалами на підтримку найпопулярнішого ректора країни. Проте вони промарковані з порушенням ЗУ «Про вибори народних депутатів». А саме, п.7 ст.69 цього закону вимагає, що друковані матеріали передвиборчої агітації повинні містити відомості про замовника цих матеріалів, установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Про це «Новій Добі» повідомили у ЧОО Комітету виборців України.

На усіх зразках передвиборчої агітації Михайла Поплавського зазначається лише відповідальна особа: Костиря І.О. Вочевидь мова йде про довірену особу кандидата, Інну Олександрівну Костирю, за сумісництвом директора Інституту журналістики і міжнародних відносин, проректора КНУКіМ.
Максим Михлик, голова правління ЧОО КВУ: \”Ми зафіксували на мапі порушень виборчого законодавства ці випадки. Можливо ми маємо справу з ексцесом виконавця – кожен примірник політичної реклами, який ми отримали на руки віддруковано однією і тією ж особою – ФОП Жорін Р.В. Проте, незважаючи на це, відповідальність в таких випадках закон покладає на кандидата, в даному випадку Михайла Поплавського.

Не можемо стверджувати напевно, але після того, як 14.11.2013 ми зафіксували перше подібне порушення з боку кандидата М.Поплавського, 17 листопада на своїй сторінці Вконтакте він розмістив новий зразок політичної агітації, де вже зазначався замовник і, до речі, нова установа, що здійснила друк. Не знаємо, чи побачимо ми ці листівки, бо станом на сьогодняшній ранок в палатках М.Поплавського роздавали агітаційні листівки із старими вихідними даними.\”

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x