Черкаські директори ПТНЗ говорили про працевлаштування випускників

Черкаські директори ПТНЗ говорили про працевлаштування випускників

29 жовтня 2014 року на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників відбулася нарада директорів професійно-технічних навчальних закладів. Відкрив нараду директор департаменту освіти і науки облдержадміністрації Валерій Данилевський, який озвучив порядок денний, сформулював пріоритетні завдання у сфері профтехосвіти. Про це «Нова Доба» дізналася в ОДА.

Заступник директора департаменту Ольга Фурман у своєму виступі окреслила стан справ професійно-технічної освіти Черкащини. Окремо зупинилася на питанні працевлаштування випускників навчальних закладів, відсоток якого в 2014 році становить 94,3 проти 93,6 у 2013 році. Серед працевлаштованих – 185 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 77 дітей з фізичними та розумовими вадами. Ольга Яківна відзначила навчальні заклади, випускники яких продовжують навчання у вишах (177 осіб). Крім того, заступник директора зробила глибокий аналіз виконання навчальними закладами державного замовлення на підготовку робітничих кадрів. Середньообласний відсоток виконання становить 91,4, тоді як середній в Україні – 87 %. Також Ольга Яківна ознайомила присутніх із ключовими засадами Концепції розвитку освіти до 2025 року.

Директор обласного навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Наталія Проценко окреслила порядок та методику підготовки до формування державного замовлення, сформулювала концепцію освітнього продукту як базисного поняття у формуванні підходу до здійснення професійно-технічної освіти.
Начальник відділу організації профтехнавчання обласного центру зайнятості Віктор Стрілець зупинився на актуальних формах співпраці професійно-технічних навчальних закладів із центрами зайнятості щодо охоплення навчанням безробітних.

Методист обласного навчально-методичного центру ПТО Іван Шарапа озвучив питання проведення атестації працівників ПТУ. Окремо наголошено на плануванні та системності підходу до проходження атестації, знанні та дотриманні законодавчої бази, що стосується атестації.
До участі в обговоренні порушених питань долучилися директори професійно-технічних навчальних закладів, які внесли свої пропозиції, мали нагоду отримати роз’яснення щодо проблематики профтехосвіти.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x