Черкащани стали більше витрачати на «молочку» та алкоголь

Дата: 16-12-2013, 18:31

Черкащани стали більше витрачати на «молочку» та алкоголь
Обсяг продажу продовольчих товарів у порівнянні з січнем–вереснем 2012 р. збільшився на 12,8 %. Це відбулося за рахунок збільшення обсягів продажу вина та молочної продукції.

Про це «Новій Добі» повідомили в управлінні статистики в Черкаській області.

Продаж вина зріс більш ніж удвічі, молочних продуктів, масла та сирів – удвічі, а алкоголю – на 72 %. Суттєво зросла реалізація рослинної олії – майже на 60 %, та пива – на 12,4 %.
Зате черкащани стали менше у 5 разів купувати цукру, на 92 % – овочів та фруктів, на 25 % – шоколаду та кондвиробів і на 24 % – м’яса.

Черкаси наживо

Спецтеми

Погода

Погода