Черкащани стали більше витрачати на «молочку» та алкоголь

Черкащани стали більше витрачати на «молочку» та алкоголь

Обсяг продажу продовольчих товарів у порівнянні з січнем–вереснем 2012 р. збільшився на 12,8 %. Це відбулося за рахунок збільшення обсягів продажу вина та молочної продукції.

Про це «Новій Добі» повідомили в управлінні статистики в Черкаській області.

Продаж вина зріс більш ніж удвічі, молочних продуктів, масла та сирів – удвічі, а алкоголю – на 72 %. Суттєво зросла реалізація рослинної олії – майже на 60 %, та пива – на 12,4 %.
Зате черкащани стали менше у 5 разів купувати цукру, на 92 % – овочів та фруктів, на 25 % – шоколаду та кондвиробів і на 24 % – м’яса.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x