Вибори на Черкащині були брудними, але легітимними

Вибори на Черкащині були брудними, але легітимними

Довибори в Черкасах минули з численними порушеннями. Їх, за підрахунками експертів, у рази більше, ніж у попередні вибори. У черкасців масово скупили голоси, що і вплинуло на остаточний результат. Не обійшлося і без застосування «чорного піару». Виборчі підсумки у викладі Світлани Литвак.

Комітет виборців України презентував результати моніторингової діяльності. За спостереженням експертів, довибори на Черкащині минули із численними порушеннями. Волевиявлення називають брудним, але легітимним.

Максим Михлик, голова Черкаської обласної організації Комітету виборців України: «Немає підстав юридично не визнавати вибори. Тому що фактично все пораховано, все юридично закономірно зроблено. Проте, з іншого боку, зважаючи на всю оцю ситуацію, яка була і до початку голосування, і в день голосування, ми можемо стверджувати, що вона спотворила результат виборів. Той результат, який ми маємо, є наслідком порушень, які були в цій кампанії».

Кількість порушень, за словами експертів, на довиборах зросла. Особливо багато їх було в останній місяць виборчої кампанії. Серед основних злодіянь – підкуп, втручання в діяльність спостерігачів, застосування «чорного піару».

Алла Юрковська, юрист Черкаської обласної організації Комітету виборців України: «Лідером є 194-ий округ. 70% порушень припадає на цей округ».
Хоч порушення і стосувалося того, що відбувалося за межами дільничних виборчих комісій, Ахіллесовою п’ятою цих виборів стали і прогалини в законодавстві та знаннях членів комісії.

Юрій Сас, заступник голови Черкаської обласної організації Комітету виборців України: «В окремих виборчих комісіях на 197-му окрузі голови ДВК були переконані, що ота інформація про кандидатів, яка була в ДВК, – то політична агітація. У день голосування вони її знімали. Зафіксовано не один і не два такі випадки».
У Комітеті виборців України кажуть: мають бажання написати проект змін до виборчого закону та передати його депутатам на доопрацювання.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x