Жуковська розповіла, чому підприємство не віддає місту тролейбуси

Жуковська розповіла, чому підприємство не віддає місту тролейбуси

В Черкасах, на території одного з найбільших хімічних підприємств України вже понад рік стоїть цілий тролейбусний парк. 15 тролейбусів було придбано ще у 2012, вони мали суттєво поліпшити транспортну ситуацію у місті. Чому тролейбуси тривалий час стоять на території заводу і вже більше року не можуть вийти на маршрути? Про це розповіла топменеджер підприємства Валентина Жуковська в інтерв’ю газеті «Главком».

– Це дуже показовий приклад поведінки міської ради відносно стратегічних питань. В 2012-му році міська влада проводила чотири чи п’ять тендерів, намагаючись знайти постачальника тролейбусів. У бюджеті розвитку на ці цілі було закладено спочатку 90 млн грн. (45 тролейбусів), потім цю суму зменшили до 30 млн. грн. (15 тролейбусів). Участь у конкурсах брали всі крупні виробники: українці, білоруси… Але як тільки проходив тендер, учасник, який його не виграв, подавав в Антимонопольний комітет скарги щодо визнання цього тендера недійсним.

Далі міська влада звернулась до «Азоту» з проханням допомогти придбати ці тролейбуси, адже підприємству проводити такі тендери не потрібно.

-Нам пообіцяли, що до кінця року ці тролейбуси міською радою будуть викуплені. Ми так і зробили: купили тролейбуси. Але в кінці року риторика Одарича змінюється і виявляється, що грошей на тролейбуси немає. І, починаючи з 13-го року, міськрада це питання не підіймала і навіть не намагалась вирішити.

Наша позиція проста: де гроші, джерелом яких була соціальна угода, яку «Азот» і виконав? Якщо взяти проаналізувати цифри, то в 2012–2013-х роках Черкаси мали найбільший бюджет розвитку з усіх міст України. Донецьк мав 75 мільйонів, а Черкаси – 180 мільйонів. Але як використані ці гроші – досі загадка. Ми не хочемо, щоб ця проблема замовчувалася, а депутати міськради розсталися з ілюзією, що якось воно все само вирішиться.

Тому будуть ініційовані громадські слухання з транспортної реформи – я хочу, щоб в.о. мера вийшов і розповів, як і за рахунок яких джерел це питання буде вирішуватися. Будемо сподіватися, що на цих слуханнях буде поставлена крапка в питанні тролейбусів – і навіть не «азотівських», а в цілому по концепції розвитку транспортної системи міста. Якщо зараз в міськраді хочуть купити інші тролейбуси, а не наші, то ми не заперечуємо.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x