Електронний підпис є обов\’язковою складовою електронного звіту. Посилені сертифікати відкритих ключів є своєрідним захистом звітності, яка направляється «електронкою». Крім того, за допомогою цифрового підпису платники також можуть укладати з іншими суб\’єктами господарювання договори в електронній формі. З 1 листопада 2013 для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходов формуються за два роки. Про це «Новій Добі» повідомили у прес-службі «Міндоходів».
Таку можливість Центр сертифікації ключі, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру і серверів центру, що дозволило продовжити термін дії цифрових підписів.
За словами експертів Міндоходов, такі новації сприяють залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій, економлять час платникам податків на придбання ключів. Наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися онлайновими сервісами Міндоходов. Крім того, «електронкою» можна відправляти і звітність по єдиному соціальному внеску.
З ініціативи Міністерства доходів і зборів України термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться з 1 до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжуватися і термін дії сертифіката акредитованого центру.