Вітчизняний виробник матиме змогу розвиватися за умови збереження спецмит на імпорт готових авто та продовження політики спрямованої на захист внутрішнього ринку та вітчизняного автовиробника. Зокрема, це стосується корпорації «Богдан», у планах керівництва якої суттєве збільшення поставок продукції на Російський ринок, а значить і забезпечення сталого розвитку економіки Черкащани. Про це «Новій Добі» повідомили в прес-службі автокорпорації.
– Ми завжди наголошували на важливості експортних ринків і зокрема ринку РФ для нашої компанії, оскільки внутрішнього ринку для беззбиткової роботи заводів замало. Нами проводилась і проводиться системна робота з пошуку стратегічного партнера, який не обмежував би нас ринком України, – зазначив президента корпорації «Богдан», додавши, що на сьогодні такими вже є, в сегменті легкових авто, JAC.
Поки корпорація «Богдан» не переглядала попередній план виробництва і продажів на наступний рік, оскільки про конкретні зміни у відносинах з партнерами наразі невідомо.
Свинарчук в черговий раз підкреслив, тільки маючи впевнені позиції всередині країни виробник може завойовувати експортні ринки.
Нагадаємо, 7-го грудня на автомобільному заводі «Богдан» у Черкасах розпочалося повномасштабне виробництво автомобілів JAC. Проект з виробництва автомобілів JAC по-справжньому унікальний: в результаті тривалих переговорів з китайськими партнерами корпорація «Богдан» вперше в історії української автопромисловості отримала статус повноцінного експортера, а це означає, що стильні седани J5 продаватимуться не тільки на внутрішньому ринку, але і в інших країнах світу без обмежень. Запуск виробництва седана J5 і кросовера S5 в Україні дозволив зробити їх більш доступними: вартість J5 в різних комплектаціях вдалося знизити в середньому на 10000 грн., тоді як кросовер S5 після початку виробництва стане дешевшим на 15 000 грн. в порівнянні з імпортованими авто.