Автомобіль-заручник

Автомобіль-заручник

Черкаський підприємець віддав машину в ремонт, а повернути назад не може

Дивна історія трапилася з черкащанином Олександром Горохом. Точніше, і з ним, і з його легковим автомобілем «Mitsubishi», який, між іншим, коштує близько 400 тис грн. Торік, у серпні, автомобіль потрапив у дорожньо-транспортну пригоду, внаслідок якої зазнав ушкоджень. Власник автомобіля віддав його в ремонт на станцію техобслуговування ТОВ «Еталон-С», що розташоване на вулиці Сурикова в Черкасах. Директор товариства видав розписку, що автомобіль взято для ремонту.

Про це \”Новій Добі\” повідомляє власний кореспондент.

То є автомобіль чи немає?
Тим часом моторно-транспортне судове бюро провело технічну експертизу пошкодженого автомобіля, страхова компанія перерахувала «Еталону-С» кошти за ремонт, автослюсарі почали автомобіль розбирати. І коли через певний час Олександр Горох вирішив подивитися, як же ремонтується його машина, то не зміг потрапити на СТО. Сторожі не відчинили навіть вхідну браму, мовляв, ніякого СТО тут немає.

З якого це доброго дива? Олександр Петрович робив ще кілька спроб потрапити на СТО й забрати свого невідремонтованого автомобіля, але успіхом вони не увінчалися. Отут-то й з’ясувалося, де собака заритий. ТОВ «Еталон-С», яке взялося ремонтувати автомобіль громадянина Гороха, на цій же території орендує приміщення в іншого товариства – «Автолайф». І його директор Тарас Хвиль відмовляється віддати чи навіть показати автомобіль його законному власникові, мотивуючи це тим, що в ТОВ «Автолайф» є фінансові претензії до ТОВ «Еталон-С». І поки між підприємствами триває суд, автомобіль добродія Гороха буде таким собі заручником.
Вважаючи дії директора «Автолайфу» неправомірними, Олександр Горох подав цивільний позов про вилучення свого майна з незаконного володіння.

– Де зараз перебуває мій автомобіль, я не міг з’ясувати навіть у слідчого Придніпровського райвідділу міліції Алли Косюк, яка веде цю справу, – розповідає Олександр Петрович. – Поспілкуватися з власником цього приміщення я не можу. На телефонні дзвінки він або відповідає коротко, або не відповідає зовсім. Коли запитую його, де мій автомобіль, то він каже: «Зберігається». Але як зберігається? В якому стані? Я не здивуюся, що коли попаду в це приміщення, то там його не виявлю. Писав скарги і в суд, і в прокуратуру, але чіткої відповіді не отримав. І навіть після поданої заяви про злочин – привласнення чужого майна – статус потерпілого отримав лише через півтора місяці. Прокуратура робить відписки, що все перебуває на стадії розслідування. З матеріалами досудового розслідування я ознайомитися не можу. Про те, які пояснення дає хазяїн приміщення Тарас Хвиль і чим він мотивує свої дії, я так і не почув від слідчого. Пані Косюк не показує мені ці матеріали. Прокуратура відписується, що мої скарги розглянуто, все добре. Але автомобіль я не можу забрати! Це триває вже майже півроку. Мене така ситуація дуже бентежить. Оскільки автомобіль перебуває в аварійному стані й частково розібраний, існує реальна загроза знищення або зникнення як його, так і знятих частин.

«Нехай віддадуть гроші за оренду!»
Директор ТОВ «Автолайф» Тарас Хвиль у телефонній розмові з журналістом заявив, що потреби зустрітися з ним не бачить і коментувати не хоче нічого. На запитання, чи збирається він коли-небудь повернути майно його законному власникові, все ж відповів:
– Чому ж не збираюсь? Звичайно, збираюсь. Воно мені не потрібне.
– А що потрібно?
– Нехай зі мною розрахуються ті люди, котрі винні гроші за оренду. Я його як людину навіть дуже розумію. Але річ у тому, що він не вміє правильно розмовляти. Хамив і погрожував моєму адвокату, здійснював на нього тиск. Тому й має той результат, який має. Я його майно не утримую. Він подав на мене в суд, була ухвала, що він має право забрати свій автомобіль впродовж місяця, з 28 грудня по 28 січня. Прийшла міліція, я запустив усіх, вони подивилися. Але Гороха з ними не було.

Сам же Олександр Горох зауважує, що такої ухвали не було. Натомість була ухвала суду лише про тимчасовий доступ.
Про той «доступ» нам розповів в.о. директора ТОВ «Еталон-С» Олексій Матвеєв:
– 28 грудня тут було дуже багато людей: власники автомобілів, які теж ремонтуються у нас, слідчі міліції, директор «Автолайфу» Тарас Хвиль, ще якісь його знайомі, певно, адвокати. Самі вони зайшли на територію, а от нас не пустили навіть за ворота. Вийшли хвилин через п’ять і повідомили, що будуть писати апеляцію. От і все. Сказали: «Чекайте». Отакий ми мали доступ. Пізніше, не пригадую точно якого числа, приїжджаю вранці на станцію, а на її воротях висить новий замок. Наш – спиляний. Поруч приліплений папірець гласить, що не можна зламувати замок й заходити в чужі володіння.

За словами Олексія Матвеєва, його підприємство з підприємством Тараса Хвиля співпрацює вже понад півроку. Оренду сплачувало. Правда, не завжди сповна. «Ми ж не відмовляємося від своїх зобов’язань, – зауважує Олексій Михайлович. – Але вчинити так, як вчинив Хвиль із Олександром Горохом й іншими власниками авто, ну, це просто… капець!»
Виявляється, не один добродій Горох постраждав. Інші власники (їх шість осіб), чиї автівки теж опинилися в заручниках, уже писали до міліції й індивідуальні, й колективні заяви.

Час спливає, автомобілі стоять під замком, а слідство все йде і йде. Коли воно закінчиться – невідомо.
– Це добре, що в моєї сім’ї ще один автомобіль є, – з гіркотою в голосі каже підприємець Олександр Горох. – А то що б я тоді робив?

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x