Алла Юрковська, керівник проектів в Черкаській обласній організації Комітету виборців України під час прес-конференції, що відбулася в «Новій Добі» розповіла про особливості агітаційної кампанії нинішніх виборів.
– Агітаційна кампанія не вирізнялася нічим особливим. Ми побачили стандартний набір: білборди, листівки, газети тощо. Слава Богу, не було такого напливу чорного піару, який ми спостерігали впродовж останніх років. Щоправда в день тиші з’явилися листівки. Що стосується міських голів, то агітаційна кампанія відбувалася спокійно і цивілізовано, чого не скажеш про кандидатів-мажоритарників, які в найкращих традиціях передвиборної кампанії Черкащини, засипали всі скриньки агітаційною продукцією без маркування. Вони заявляли, що збираються своїми діями ощасливити виборців, тобто це був непряий підкуп.