Здоров\’я в розстрочку – нові можливості для черкащан

Здоров\’я в розстрочку – нові можливості для черкащан

Здоров\’я – найцінніше, що має людина від природи. І підтримувати своє тіло здоровим – запорука щасливого, спокійного життя. Проте сучасність, в силу фінансових складнощів в тому числі, примушує дбати про своє здоров\’я в останню чергу. З розумінням ставлячись до своїх клієнтів ПриватБанк і медичний центр «Медгарант» відкрили для черкащан нову можливість – оплачувати стоматологічні послуги в розстрочку.

«Ціни стрімко повзуть вгору не тільки в магазинах, але і в медицині. Практично всі ціни в стоматології, лабораторній діагностиці, косметології та ветеринарії прив\’язані до курсу валюти – каже Світлана, експерт-аналітик ринку послуг. – Так, в середньому, матеріали за рік подорожчали на 50%, анестезія – на 30%».

«Така послуга, як розстрочка, в сфері стоматологічних послуг допоможе багатьом нашим містянам, що не можуть дозволити собі оплатити лікування одразу – розповідає керівник напрямку Еквайрингу Черкаської філії ПриватБанку, Оксана Васильєва. – Сервіси зручного кредитування «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами» сьогодні працюють у більшості найбільших українських мереж з продажу техніки, мобільних телефонів, одягу, взуття, тощо. Сума покупки ділиться на рівні частини (до 25), покупець здійснює карткою ПриватБанку перший платіж, а решту щомісяця вносить на картку. Розстрочка оформлюється автоматично просто біля каси, а договором при цьому стає чек.

Як правило, у розстрочку клієнти ПриватБанку частіше купують дорогі товари. Середня сума покупок за допомогою сервісів «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» становить 3 428 грн, тоді як середня сума покупок банківськими картками без розстрочки трохи перевищує 1 тис. грн.

Найактивніші користувачі розстрочки – люди у віці від 31 до 40 років. На їх частку припадає третина купівель за допомогою послуг «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка». Активно користуються розстрочкою і студенти. 27% тих, хто оплачує частинами електронні ґаджети, техніку та інші товари, – клієнти у віці від 21 до 30 років.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x