У Шполі запровадили свої правила встановлення зовнішньої реклами

У Шполі запровадили свої правила встановлення зовнішньої реклами

Черкаське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України припинило антиконкурентні дії Шполянської міської ради.

Як встановило Відділення, Шполянська міська рада затвердила місцеві правила розміщення зовнішньої реклами у м. Шпола, які не відповідали вимогам Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами».
Про це «Нова Доба» дізналася в тервідділенні АМКУ в Черкаській області.

Так, для суб’єктів звернення, які мають намір розмістити зовнішню рекламу у м. Шпола, встановлені додаткові вимоги щодо подання документів для отримання дозволу. Також, органом місцевого самоврядування не було врегульовано порядок оплати за тимчасове розміщення зовнішньої реклами під час встановленого пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу.

За результатами розгляду справи Шполянська міська рада визнала порушення та зобов’язалась у трьохмісячний строк привести регуляторні акти у відповідність до вимог конкуренційного законодавства.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x