Сервіс «Пульс» захищає платників від неправомірних дій фіскалів

Сервіс «Пульс» захищає платників від неправомірних дій фіскалів

Інтерактивний сервіс «Пульс» було запроваджено ДФС України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства.

«З початку року на номер сервісу надійшло 13 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 3 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 6 – діяльності Державної податкової інспекції у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників, щодо реєстрації платника єдиного податку – 1, реєстрація платника ПДВ – 1, перевірки СГ – 1», – повідомив заступник начальника ДПІ у м. Черкасах Дмитро Таран.

Про це «Нова Доба» дізналася в ДПІ у м. Черкасах.

Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів. «Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу «Пульс», були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення», – наголосив Дмитро Таран.

ДПІ у м. Черкасах нагадує, що поскаржитись на неправомірні дії або бездіяльність працівників територіальних органів ДФС України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю та митного оформлення, можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x