Інтерактивний сервіс «Пульс» було запроваджено ДФС України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства.
«З початку року на номер сервісу надійшло 13 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 3 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 6 – діяльності Державної податкової інспекції у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників, щодо реєстрації платника єдиного податку – 1, реєстрація платника ПДВ – 1, перевірки СГ – 1», – повідомив заступник начальника ДПІ у м. Черкасах Дмитро Таран.
Про це «Нова Доба» дізналася в ДПІ у м. Черкасах.
Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів. «Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу «Пульс», були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення», – наголосив Дмитро Таран.
ДПІ у м. Черкасах нагадує, що поскаржитись на неправомірні дії або бездіяльність працівників територіальних органів ДФС України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю та митного оформлення, можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.