Одарич перевірив, як працюватиме «єдине вікно» в управлінні соцзахисту

Одарич перевірив, як працюватиме «єдине вікно» в управлінні соцзахисту

Якість надання соціальних послуг у Черкасах наблизять до європейських стандартів. Уже за кілька тижнів на першому поверсі будівлі управління соцзахисту населення Придніпровського району, що на бульварі Шевченка, 307, запрацює нова громадська приймальня. Роботу в ній організують за принципом «єдиного вікна» та «прозорого офісу». Наразі там кипить робота з підготовки приміщення до прийому відвідувачів. Про це «Нова Доба» дізналася в прес-службі Черкаської міської ради.

Міський голова Сергій Одарич проінспектував, як проводяться ремонтні роботи, облаштовуються робочі місця. Кошти на створення громадської приймальні були передбачені в міському бюджеті.

У приймальні працюватиме 13 спеціалістів управління, серед яких – один із заступників начальника. Вони консультуватимуть черкащан із питань отримання різних видів соціальних допомог, надання соціальних гарантій, а також пільг і субсидій. Реєстрація й очікування того чи іншого спеціаліста здійснюватиметься шляхом електронної черги. Для мам, які приходитимуть зі своїми дітками, облаштують спеціальний куточок.

Як розповів директор департаменту соціальної політики Черкаської міської ради Володимир Коцюруба, подібна приймальня значно раніше запрацювала в управлінні Соснівського району. Тож тепер врахували всі попередні недоліки й помилки.

– Із відкриттям такої громадської приймальні людям стане набагато простіше займатися оформлення соціальних послуг. Усі спеціалісти, які здійснюють прийом, працюватимуть в одному залі, тож відвідувач у разі потреби може підійти від одного до іншого, йому не треба розгублено ходити по різних кімнатах, поверхах і шукати потрібного фахівця, – зауважив він. – У цій приймальні працюватиме найсучасніша оргтехніка, яка дозволить пришвидшити надання різноманітних пільг та допомог.

За його словами, на облаштування приймальні з Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2015 рік виділили 1 млн. 100 тисяч гривень. Усі ремонтні роботи планують завершити не пізніше середини вересня. Хоча раніше планували привести приміщення приймальні до ладу місяцем раніше. Утім, як розповів міський голова Сергій Одарич, який особисто інспектує ремонтні роботи, затрималися через коригування проекту.

– Первісний варіант виявився абсолютно непридатним для роботи. Наприклад, спочатку передбачалося облаштування залу зависокими столами. Це передбачало необхідність відвідувачу стояти, – зауважив Сергій Олегович. – Зараз ми максимально зняли ці бар’єри, аби громадянам було зручно спілкуватися з працівниками. Загалом така приймальня – це стандартний приклад усіх розвинених міст світу, коли відсутні кабінети… Відвідувач, який зайшов у мерію будь-якого американського містечка, потрапляє у величезний простір, там не побачите жодної стіни, лише велику кількість робочих місць із чітким показом спеціалізації того чи іншого фахівця.

А для зручності громадян на стінах приймальні розмістять стенди з інформаційними матеріалами. Завдяки ним черкасці дізнаватимуться про те, на які пільги вони можуть претендувати й що необхідно для їх отримання.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x