Стратегічний розрахунок чи недоброчесна агітація на дітях?

Стратегічний розрахунок чи недоброчесна агітація на дітях?

На скриньку Черкаського КВУ прислали ось такий документ, яким Департамент освіти Черкаської міської ради «пропонує» всім школам міста провести екскурсії на заводі «Темп» та ТРК «Вікка». Такий ентузіазм в професійному розвитку дітей можна було б лише привітати, якби ці екскурсії відбувались не напередодні виборів (а графік чітко розрахований до дня голосування, крім однієї екскурсії) і не на підприємствах, які належать Михайлу Бродському, однопартійцю та багаторічному партнеру Сергія Одарича, міського голови м. Черкаси.
До того ж цей документ може свідчити про використання адмінресурсу, з боку міського голови, який є безпосереднім керівником Департаменту освіти Черкаської міської ради.

Стратегічний розрахунок чи недоброчесна агітація на дітях?

Наразі важко сказати на що розраховують організатори цього дійства. Адже учні 9-11 класів ще не можуть голосувати і навряд чи стануть «добровільними» агітаторами після кількох годин на заводі. Можливо це стратегічний розрахунок на десятиліття вперед, коли школярі виростуть, загадають «безкоштовну» екскурсію і підтримують кандидата від ПВД.
Але все ж більше це схоже на підготовку банальної інформаційної агітки і створення PR-приводу. Такі стандартні прийоми часто використовуються під час виборчих кампаній і не викликають ніяких заперечень. Тільки от навіщо використовувати для цього дітей?

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x