У Черкасах відбирають працівників кол-центру нової поліції

У Черкасах відбирають працівників кол-центру нової поліції

Перевірку майбутніх працівників здійснюють психологи служби психологічного забезпечення ГУНП в Черкаській області. Психологічне діагностування направлене на виявлення та розвиток у кандидатів якостей, які відповідають професіограмі даної служби. Про це «Новій Добі» повідомив Сектор комунікації Головного Управління Національної поліції в Черкаській області.

Слід зазначити, що не кожен охочий за своїми психологічними характеристиками виявився відповідним вимогам посаді працівника call-центру. У результаті психодіагностичної роботи, яку здійснили шляхом тестування, проведення бесід та процесуального тренінгу, п’ята частина представленої вибірки кандидатів припинили кадрове переміщення, отримавши негативну оцінку психологічних якостей, зокрема рівня інтелектуального, комунікабельного, вольового розвитку, здатності виявляти емпатію, тобто вміння співпереживати та особисту дисциплінованість.

Якісний підбір кадрів для обслуговування вказаної інформаційної системи забезпечить належний прийом та реєстрацію звернень громадян, дозволить гарантовано прийняти кожен дзвінок, задовольнивши запит суспільства в публічній безпеці та порядку.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x