Порядок обчислення страхового стажу, що дає право на призначення грошової допомоги та її виплати

«Мені призначено пенсію за віком у 57 років. Стаж роботи становить 39 років 11 місяців. Останні 16 років із 1999-го працювала вчителем-логопедом міського відділу освіти в логопедичному пункті при загальноосвітній школі. Для визначення права на грошову допомогу в розмірі 10 місячних пенсій за віком відповідно до пункту 7-1 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» ці 16 років мені не зарахували. Чи правильно це? Чи є підстави в такому разі для внесення змін у трудову книжку про роботу в школі?»
Надія, м. Шпола

– Порядок обчислення страхового стажу, що дає право на призначення грошової допомоги та її виплати, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1191. Порядком передбачено, що до страхового стажу, який визначає право на виплату грошової допомоги, зараховуються періоди роботи в закладах та установах державної та комунальної форм власності на посадах, що передбачені Переліком закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993 р. № 909 (далі – Перелік), – розповідає заступник начальника управління ПФУ в м. Черкаси Наталія Сергієнко. – Логопеди, вчителі-логопеди, які працюють у міських (районних) відділах освіти, Переліком не передбачені. Зазначений період роботи не зараховується до стажу роботи, що дає право на виплату грошової допомоги відповідно до пункту 7-1 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

До трудової книжки записи про прийняття/звільнення з роботи (посади), переведення на іншу постійну роботу мають вноситися з дотриманням вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. №58, після видання наказу й повинні точно відповідати тексту наказу.
У разі виявлення неправильного або неточного запису відомостей про роботу, тобто невідповідності запису в трудовій книжці тексту наказу, виправлення виконує власник або уповноважений ним орган, у якому було зроблено відповідний запис.
Якщо підприємство, яке зробило неправильний або неточний запис, ліквідовано, відповідний запис робить правонаступник і засвідчує печаткою, а в разі його відсутності – вищевказана організація, якій було підпорядковане підприємство, а за її відсутності – облархів, держархів м. Києва.

Таким чином, питання наявності підстав для внесення змін до трудової книжки потрібно вирішувати, враховуючи те, у штаті якої установи Ви працювали: відділу освіти чи в загальноосвітній школі.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x