Якщо ситуація із оновленням коротких тролейбусів у Черкасах досить добра, то із тролейбусами великої місткості – «гармошками» – дещо складніше. Про це «Нова Доба» дізналася від Валерія Мироненка, представника громадської ради при КП «Черкасиелектротранс».
– Із 37 зчленованих тролейбусів, які експлуатувалися у Черкасах, робочих залишилося лише 26 тролейбусів, 3 перебувають на ремонті, 6 списаних і утилізованих, і 2 тролейбуси чекають на списання, – зазначає Валерій Мироненко.
На його думку, «потрібно в наступному році віднайти кошти, щоб придбати 2-3 тролейбуси даного типу, і при можливості щороку оновляти парк великими машинами. Бо термін експлуатації тих тролейбусів що є, з кожним роком зменшується і щороку стає складніше підтримувати їх у справному стані».
Валерій Мироненко зазначає, що короткі тролейбуси не можуть впоратися з великим пасажиропотоком у години пік.
– Якщо пускати короткі машини на маршрути, то потрібно робити інтервал до 5 хв…. А не так, як зараз, 10-15… З таким інтервалом і пасажиропотоком можуть справитися лише тролейбуси великої місткості… Такі міста, як Тернопіль і Івано-Франківськ знають це і оновлюють свій парк саме тролейбусами великої місткості.