Департамент соціальної політики в Черкасах тимчасово не приймає громадян

Департамент соціальної політики в Черкасах тимчасово не приймає громадян

Через погіршення епідеміологічної ситуації в місті та хворобою значної частини працівників Департаменту соціальної політики відсьогодні прийом громадян тимчасово зупинено до нормалізації ситуації. Про це у фейсбуці повідомляє пресслужба установи.

Вирішити питання можна буде дистанційно:

• через скриньку для листування, яка розміщена на вході до будівлі;
• телефоном;
• через офіційний сайт;
• соціальну мережу «Фейсбук»;
• електронною поштою;
• або ж паперовими зверненнями, надісланими поштою.

Звернення громадян та запити на публічну інформацію просимо надсилати на електронну адресу департаменту соціальної політики Черкаської міської ради – dsocpol@ukr.net (із дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Отримати консультацію можна за телефонами «гарачої лінії», яка працюватиме на період карантинних заходів. Телефон з загальних питань – (0472) 36-05-69. Номери безпосередніх спеціалістів – за покликанням. Також для отримання консультації можна написати повідомлення у цій групі.

– Працівники департаменту готові вирішити Ваше питання в один з перелічених вище способів. Просимо з розумінням поставитися до складної ситуації та утриматися від особистого відвідування департаменту, – йдеться на сторінці Департаменту.

Реклама

Реклама

Реклама

0 0 голос
Рейтинг статті
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x