У Черкаській області створять майданчики для зважування в русі

У Черкаській області створять майданчики для зважування в русі

Чотири майданчики для зважування в русі WiM (Weigh-in-Motion) облаштують на автодорогах державного значення Черкаської області до кінця року. Про це повідомляє  пресслужба САД у Черкаській області.

Нині фахівці вже монтують перший майданчик на ділянці Н-01 Київ – Знам’янка на в’їзді у Смілу біля перетину автодоріг Н-01 та Н-16. Підрядне підприємство встановили фундаменти під габаритні ворота.

Минулого тижня працівники підрядної організації розпочали облаштування фундаменту та обладнання автоматичного пункту для габаритно-вагового контролю на ділянці автодороги Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань у Золотоніському районі поблизу Благодатного.

Для встановлення комплексів для зважування в русі фахівці Служби автомобільних доріг у Черкаській області та Нацполіції визначили місця з найбільш інтенсивним рухом великовагового транспорту дорогами державного значення Черкаської області.

Загалом у Черкаській області до кінця 2020 року створять чотири комплекси для зважування у русі WiM (Weigh-in-Motion) на автодорогах державного значення: Н-01 Київ – Знам’янка – на в’їзді Сміли зі сторони Городища. А також на виїзді зі Сміли в напрямку Кам’янки, на автодорозі Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань біля Благодатного. Відповідний комплекс встановлять на автодорозі М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка поблизу Умані.

 

Як функціонує WiM?

Майданчик перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово. Навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках. Автоматично зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо. Вплив людського фактору відсутній. Похибка визначення загальної маси транспортного засобу не перевищує 5%.

Система WiM запобігає інтенсивному руйнуванню українських доріг, а саме: утворення колійностей, тріщин і вибоїн майже одразу після введення доріг в експлуатацію після будівництва чи ремонту; знижує фактор безпеки для учасників дорожнього руху — перевантаження вантажівки на 25 % збільшує її гальмівний шлях удвічі (за несприятливих погодних умов цей показник зростає ще більше). Це призводить до того, що у критичних ситуаціях подібними транспортними засобами неможливо адекватно керувати.

 

Зважування-в-русі (Weigh-in-Motion) це «розумна» система комплексного збору інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами. Моніторинг руху здійснюється на дорогах у режимі реального часу, обладнання монтується у верхньому шарі покриття або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів.

Оскільки Укравтодор не має повноважень стягувати штрафи з порушників, усі дані скеровують до відповідального органу — Укртрансбезпеки.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x