МОН оприлюднив рекомендації школам для роботи протягом адаптивного карантину

МОН оприлюднив рекомендації школам для роботи протягом адаптивного карантину

Рекомендації МОН для закладів загальної середньої освіти оприлюднили на сайті Міністерства освіти і науки. Документ роз’яснює особливості функціонування шкіл під час адаптивного карантину з 24 лютого. Про це йдеться на Урядовому порталі.

Відповідно до постанови Уряду №104, з 24 лютого до 30 квітня 2021 року в Україні запровадять адаптивний карантин. Залежно від епідемічної ситуації, на території країни або окремих регіонів встановлюється “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або “червоний” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19, кожен з яких має чіткі обмеження та критерії визначення.

Із 24 лютого на території України буде «жовтий» рівень епідемічної небезпеки, відповідно до якого, зокрема, забороняється:

– відвідувати заклади освіти здобувачами освіти, якщо на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу;

– проводити в закладах освіти масові заходи (вистави, свята, концерти) за участю здобувачів освіти з більш ніж однієї групи (класу) та за присутності глядачів (відвідувачів);

– організовувати масові (культурні, спортивні, наукові, освітні, професійні тематичні та інших) заходи за участю більше однієї особи на 4 кв. м. площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі) або наповненістю залів понад 50% місць у кожному окремому залі.

У випадку встановлення на території регіону “червоного” рівня забороняється відвідувати заклади освіти незалежно від форми власності її здобувачами, окрім учасників дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

МОН рекомендує реалізувати невідкладні заходи, які спрямовані на збереження здоров’я дітей та належну організацію освітнього процесу.

Пріоритетом організації функціонування закладів освіти залишається неухильне дотримання протиепідемічних заходів, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22 серпня 2020 року №50.

У випадку організації дистанційного навчання, заклад освіти має функціонувати в інтересах дитини. Організація навчального процесу повинна забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями. Зокрема, фахівці мають створювати умови для повноцінної участі в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами (із обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку).

Заклад має забезпечувати регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надавати їм підтримку в освітньому процесі. Для вихованців, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв’язку тощо.

Нагадаємо, у лютому Державна служба якості освіти провела чергове анонімне онлайн-опитування серед учасників освітнього процесу. Результати засвідчили значні зміни щодо підвищення якості змішаної та дистанційної форм навчання.

 

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

1 Коментар
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Катерина

Скажіть будь ласка а батькам в школу можна буде зайти до дитини?

1
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x