Підтримка донорства від місцевого бізнесу: керівництво мережі магазинів «Molli» передали накопичувальні картки для донорів

Підтримка донорства від місцевого бізнесу: керівництво мережі магазинів «Molli» передали накопичувальні картки для донорів

Турбуватися не тільки про розвиток бізнесу, а й допомагати людям, не лише розширювати торгову мережу, а й піклуватися про кожного покупця – основні методи робити компанії «Торгоснова», до якої входить мережа черкаських магазинів «Molli». Їхнє керівництво ніколи не лишається осторонь проблем суспільства, допомагають тим, хто цього потребує, а також підтримують соціально важливі проєкти.
Україна як і весь світ уже другий рік поспіль бореться із пандемією коронавірусу. Якщо на самому початку поширення хвороби більшість охопила паніка та не розуміння ситуації, зараз люди розуміють із чим стикнулися і як з цим боротися або хоча б намагатися запобігти.

 

Популяризація донорства – в пріоритеті

Важливість донорства переоцінити складно, зокрема і в період пандемії. Нині кількість охочих здати кров на плазму стала більшою, адже в Biopharma Plasma Cherkasy є можливість зробити це з комфортом, отримати аналіз крові за 20 показниками та проконсультуватися з лікарем. Також ті, хто здає кров на плазму, можуть дізнатися про рівень антитіл до COVID-19.

 

− Бути донором – це дуже почесно, адже ти не лише оновлюєш свою кров, а й допомагаєш тим, хто потребує компонентів крові, особливо якщо це рідкісна група. Таких запитів від медичних закладів маємо щодня, − зазначає Ярослав Березань, директор Biopharma Plasma Cherkasy.

Не секрет, що для черкаських донорів дуже часто проводять різноманітні акції, розіграші, заохочують приємними подарунками. Підтримати популяризації донорства вирішило й керівництво компанії «Торгоснова». Для Biopharma Plasma Cherkasy мережа магазинів «Molli» виділяє 200 дисконтних карток, які будуть вручені вечірнім донорам (ті, хто прийдуть після 15.00). Кожен, хто здасть кров на плазму, отримає картку лояльності зі знижкою 2 %. Така картка є накопичувальною.

− Відрадно, що в нашому місті є соціально-відповідальний бізнес із активною життєвою позицією. Підтримка й популяризація донорства – досить важлива, особливо нині. Ми маємо чудового партнера – мережа магазинів «Molli», завдяки яким ще більше черкащан захочуть стати донорами, − відзначив Ярослав Березань, директор Biopharma Plasma Cherkasy.

Директор мережі магазинів «Molli» Ростислав Ткаченко зазначає, що вони дуже часто проводять соціальні акції та підтримують тих, кому це потрібно.
− Популяризувати донорство, зокрема й у період пандемії коронавірусу, досить важливо. Ми завжди готові підтримувати такі проєкти, заохочувати черкащан до благородної справи, − зазначив Ростислав Миколайович.

Продукти від місцевих виробників, висококласний персонал та турбота про покупців

− На мою думку, найголовніша відмінність наших магазинів від інших у тому, що ми завжди намагаємося бути ближчими до наших покупців, оперативно реагуємо на їхні потреби і намагаємося бути більш відкритими до людей. Оскільки конкуренція в Черкасах досить висока і за статистикою насиченість маркетів найвища в Україні на одну особу населення, то наш покупець дуже вимогливий. Він хоче отримати якісний продукт, за хорошою ціною, крім того, для них важливі й емоції, − розповів Ростислав Ткаченко. − Якщо людина, скажімо, зайшла в магазин, їй сподобалося співвідношення ціни і якості, але обслуговування було «не дуже», то навряд вона захоче прийти ще раз. Однозначно ми маємо стратегію утримання клієнтів: це і якісні товари та великий їхній вибір, це й оптимально прийнятні ціни для покупців, ну і, звісно, приємне обслуговування.

 

У Черкасах нині працює чотири супермаркети «Molli», у планах – відкриття ще кількох. До відбору персоналу тут підходять досить скрупульозно, і саме працівникам завдячують досягнення значних успіхів на ринку в Черкасах.

− Люди нас люблять, маємо багато постійних покупців, які рекомендують наші магазини іншим, − зазначає пан Ростислав.

У «Molli» часто відбуваються різноманітні акції, які привертають увагу покупців.

− Усім відомо, що всі акційні заходи, які проводять у маркетах, спрямовані на те, щоб зробити клієнтів більш лояльними. Насамперед, це і для утримання покупців, і для залучення нових. Ми користуємося тими тенденціями, якими користуються й інші супермаркети у світі, і досить успішно, − розповідає Ростислав Миколайович.

Крім того, у мережі магазинів багато продукції від місцевих виробників – це не лише родзинка «Molli», а ще й підтримка місцевого бізнесу.
− Ми відкриті до співпраці завжди, тому можна звертатися малим підприємцям у наш відділ закупівель зі своєю комерційною пропозицією, − пояснює Ростислав Ткаченко. − Овочі, фрукти, м’ясо, молочна продукція – усе це маємо від місцевих виробників.
У період пандемії коронавірусу, карантину, локдауну бізнесу дуже складно. Та соціально-відповідальні підприємці не лише турбуються про розвиток свого бізнесу, а й намагаються допомагати тим, хто цього найбільше потребує.

− Ми зіткнулися минулого року під час локдауну з проблемою масових покупок у маркетах. Люди хвилювалися, не розуміли, що буде далі, тому закуповували продукти наперед. Нашим основним завданням стало доставляти в магазини ту кількість товарів, яку потребують наші відвідувачів. Та насамперед для нас були важливими безпека покупців під час перебування в магазині та персоналу на робочих місцях. Тому всіх працівників забезпечили масками, рукавичками, засобами індивідуально захисту, − розповів директор компанії. − Робимо це й до нині.

Для того, щоб покупці зменшили кількість соціальних контактів у «Molli», запровадили онлайн-замовлення товарів та доставку за адресою. Покупець може замовити все, що йому потрібно, не виходячи з дому, й отримати продукти протягом однієї години після замовлення.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x