У ЧОДА обговорили інноваційну діяльність освітян

У ЧОДА обговорили інноваційну діяльність освітян

Учора під час координаційної селекторної наради в облдержадміністрації обговорили стан справ щодо реформування освітньої галузі, зокрема щодо інноваційної діяльності. Про це «Нова Доба» дізналася на «Фейсбук» від Валерія Данилевського, керівника Департаменту освіти і науки ЧОДА.

У рамках створення мережі опорних навчальних закладів на Черкащині наразі маємо 5 навчальних закладів, які за рахунок освітньої субвенції оснащено сучасними засобами навчання, зокрема, кабінетами фізики, хімії, біології, географії, математики, навчальними комп’ютерними комплексами, мультимедійним обладнанням, впроваджено енергозберігаючі заходи тощо. До кінця 2017 року заплановано створити ще 17 опорних шкіл. Загалом передбачається створення 30 опорних навчальних закладів на Черкащині.

У ході реалізації програми «Інноваційні школи Черкащини на період до 2020 року», проведено конкурсний відбір та визначено 29 шкіл-учасниць. Упровадження програми передбачає, зокрема, покращення матеріально-технічної бази шкіл-учасниць програми з урахуванням досягнень науки і техніки на основі використання новітніх комп’ютерних технологій та інших сучасних засобів навчання; упровадження заохочувальної системи розвитку професійної компетентності педагогічних працівників інноваційних шкіл Черкащини.

На засадах співфінансування у 2016 році для шкіл купили 5 наборів ЛЕГО, 4 лінгафонні кабінети, 2 шахових кабінети та 815 комп’ютерів, у тому числі 7 навчальних комп’ютерних комплексів. Загалом на означені цілі у 2016 році витрачено кошти в сумі понад 5 млн. грн. (з обласного бюджету – 1,6 млн. грн.).

На 2017 рік, згідно з обласними програмами заплановано придбання 6 лінгафонних кабінетів, 370 комп’ютерів, 21 навчального кабінету, 7 шахових кабінетів та 15 наборів ЛЕГО.

Перспективним на сьогодні є упровадження у кращих закладах STEM-освіти. Цей напрям в освіті охоплює природничі науки, технології, технічну творчість та математику. При цьому у навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент у тісному поєднанні з інноваційними технологіями.

Використання робототехніки в організації навчального процесу, з огляду на результати нещодавно проведеного регіонального турніру FIRST LEGO, заслуговує на широке розповсюдження як ефективний механізм покращення природничо-технологічної освіти.

Як результат модернізаційної та інноваційної діяльності маємо певні успіхи учнів, педагогів: 24 учні здобули перемогу на завершальному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад та 24 – на конкурсі-захисті учнів-членів Малої академії наук України. 60 учнів отримують обласні стипендії обдарованим дітям. Крім того, 14 учнів отримують стипендії Президента України, 1 – стипендію Кабінету Міністрів України.

На Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2016» у номінації „Історія“ представниця Черкащини посіла І місце, а ще 2 стали дипломантами конкурсу. У фінальному етапі Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» вчителі Черкащини здобули два перших місця.

Крім того, у VIII Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті» та IV Міжнародній виставці закордонних навчальних закладів «World Edu» навчальні заклади Черкащини здобули 7 дипломів першого ступеня та 2 дипломи другого ступеня.

Другий рік поспіль у 12 навчальних закладах області упроваджується інноваційний науково-педагогічний проект «Інтелект України», що має на меті педагогічну підтримку обдарованих дітей, організацію навчання за персоніфікованими навчальними програмами у старших класах.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x