Черкаський виконком підтримав Програму промоції міста

Черкаський виконком підтримав Програму промоції міста

Виконавчий комітет Черкаської міської ради підтримав Програму промоції Черкас на 2021–2025 роки. Далі її виноситимуть на обговорення та узгодження депутатського корпусу.

Основна мета Програми – сформувати позитивний імідж міста, зробити його впізнаваним, зацікавити потенційних туристів, щоб вони захотіли відвідати Черкаси.

Заступниця міського голови Анастсія Чубіна зауважила, що Черкаси мають низку невирішених проблем, які заважають успішно просувати потенціал міста. За її словами, Черкасам потрібен власний бренд, те, з чим воно буде асоціюватись, тож потрібно розробити єдину айдентику, створити туристичний сайт для того, щоб зацікавити туристів, а також створити сувенірну продукцію.

– Програма передбачає крок за кроком реалізувати такі плани. У першу чергу ми хочемо, щоб Черкаси асоціювались у всіх зі спортивним, культурним містом, комфортним для сімейного життя й розваг. Ми готові до зауважень та побажань. Тож сподіваюсь на підтримку депутатського корпусу, – зазначила Анастасія Чубіна.

Загалом у Програмі передбачено створення промоційного сайту Черкас, мобільного додатку міста, рекламування як на електронних, так і на стаціонарних носіях, розроблення та розповсюдження різнопланової промоційної продукції тощо.

Також ця Програма дасть можливість залучати фахівців із різних сфер, іноземних експертів, що допоможуть її вдосконалити, зробити більш ефективною.

За інформацією департаменту освіти й гуманітарної політики Черкаської міської ради

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x