Таїса Агавардієва: «Потрібно пишатися тим, що ти продукуєш»

Таїса Агавардієва: «Потрібно пишатися тим, що ти продукуєш»

Нині, як ніколи, актуальним постає розгляд проблем працевлаштування молоді в Україні, адже питання реалізації права молоді на працю в умовах глобалізації світової економіки є надзвичайно важливою для української спільноти в цілому. Своїми думками та досвідом поділилася контент-менеджер, студентка 4 курсу Таїса Агавардієва.

– Чим займається контент-менеджер і хто це такий?

– На регіональному сайті «Про все», де я працюю,  контент-менеджер – це  людина,  яка  наповнює новинну стрічку кожні пів години із 8 ранку до 23 ночі. Головне завдання – зробити так, щоб на сайті, а також у соціальних мережах і розсилках завжди була свіжа інформація для читачів, що їх зацікавлюватиме, мотивуватиме читати.  Також в обов’язки входить  пошук актуальних новин для журналістів для створення авторських матеріалів,  зв’язок із пресслужбами. Інколи і я  створюю власні матеріали, знаходжу головних героїв.

– Які знання й навички потрібні, щоб бути успішним контент-менеджером?

– Потрібно завжди бути в темі. Ти маєш розуміти, які питання цікавлять місто, черкасців. Це постійний моніторинг усеукраїнських ЗМІ. До  успішних навичок  можна зарахувати комунікабельність та стресостійкість, а також  широке коло спілкування. Люди, які будуть інформувати чи надсилати новини й цікаві інфоприводи, і надалі можуть стати повноцінними матеріалами. Контент-менеджер не має  вихідних, вільного часу. Наприклад, тобі надсилають інформацію про подію, що трапилася вночі, і,  якщо ти хороший контент-менеджер, то не будеш чекати завтрашнього дня, а  відразу дізнаєшся  подробиці події. Важливо бути завжди оперативним, зацікавленим у тому, що робиш.

– Чи потрібно обов’язково вступати до університету, аби працювати за цією спеціальністю? Наявність диплому обов’язкова?

– Освіта – це важливий аспект у будь-якій роботі, а особливо в діяльності журналіста. Університет дає базу навичок. Можливо, чотири роки – це занадто багато, ми вчимо багато зайвої лірики, але все-таки рекомендую навчатися в професійному напрямі. Практика й робота – це найважливіша, напевно, частина, що тебе структурує. Але без бази ти не зможеш стати професіоналом, буде занадто складно.

– Здебільшого роботодавці шукають досвідчених фахівців. Чи було це головним  питанням  при працевлаштуванні?

– У регіональне ЗМІ набирають людей молодих, які просто прагнуть робити, навчатися, створювати. Досвід під час працевлаштування не був головним. Хоча до моменту, коли я все-таки почала працювати в «Про все», я працювала прессекретарем. Тому саме такої вимоги не було. Роботодавці розуміють, що ти ще студент, тому про який досвіт може йтися.  Звичайно, якщо ти прагнеш працювати у всеукраїнському медіа, то досвід обов’язково має бути. Тому раджу вже працювати з курсу третього.

– Із чого починати новачку, якщо він хоче розвиватися в цій сфері?

– По-перше, це постійне навчання, стажування, різноманітні курси. Важливо отримати базові знання,  які тобі допоможуть у подальшому. Наприклад,  вивчити, чим відрізняються жанри, як працювати з певними групами людей, як ставити запитання. Намагатися створювати власний контент, тобто не сидіти на місці.

– Подекуди говорять, що без зв’язків влаштуватися на хорошу роботу не можливо, чи це так?

– Зв’язки – це не головне, не так важливо. Хоча бувають поодинокі випадки. Ти залишається на роботі, отримуєш свою заробітну плату, створюєш собі хороше ім’я лише завдяки власній працездатності.  Насамперед потрібно мати голову на плечах та здібності, бути в цьому зацікавленим,  іти на пролом до останнього. Звичайно, зв’язки – це класно, але здебільшого  усе залежить від тебе.

– Які проблеми в тебе виникли під час пошуку роботи?

– Мені пощастило з наявністю вакантного місця. Зараз у мене є плани йти у всеукраїнські ЗМІ. Проблемою відразу постає – досвід. Якщо ти хочеш у тележурналістику, то потрібно практикуватися в цьому. Але це не головна проблема, можна піти стажером, попрацювати місяць безкоштовно, і, якщо ти себе добре зарекомендуєш, то тебе візьмуть. Порада на майбутнє – учити англійську мову. Майже в усіх виданнях – це одна з головних вимог. Часто роботодавці вимагають добре володіти комп’ютерними технологіями, одним словом, ти повинен бути універсальним журналістом. Плюс великим бонусом буде, якщо ти володієш навичками SMM,  розумієшся  в таргеті, знаєш, як  правильно продати свій інфопродукт.

– Як не вигоріти й не зайти в глухий кут, де брати мотивацію?

– У будь-якій професії ти вигораєш, так само і в журналістиці. Бувають інколи моменти, коли хочеться все закинути. У цей період потрібно вчасно брати таймаут, відпочивати, абстрагуватися від усього. Не намагатися створити більше, любити те, що робиш. Не просто працювати від дзвінка до дзвінка, а пишатися тим, що ти продукуєш. Твоя команда має надихати. Наприклад, для мене вони – сім’я, я їх обожнюю. Якщо колектив класний, ти можеш творити в ньому, відчувати підтримку, переживати певні моменти, емоції – усе це спонукатиме до нових звершень. Колектив – це дуже важливо. Це твоя мотивація.

 

Спілкувалася Анна Мамай

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x