В Україні триває перехід від паперових довідок до електронного документообігу. У МОЗ пояснили українцям алгоритм дій для того, щоб отримати документ. Про це повідомляє пресцентр НСЗУ.
Зазначається, що пацієнтам більше не доведеться нести на роботу паперовий листок непрацездатності. Усе здійснюватиметься автоматично, а саме:
- Пацієнт, маючи скарги на самопочуття, так само приходить на прийом до лікаря. Після прийому лікар створює електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров’я. Тобто фіксує, що пацієнт в цей момент хворіє і не може виконувати свою роботу.
- Медичний висновок про тимчасову непрацездатність – це електронний документ. Він містить лише медичну інформацію і жодної адміністративної.
- Лікар підписує цей електронний документ своїм кваліфікованим електронним підписом. Після цього документ автоматично відправляється в електронний реєстр листків непрацездатності Пенсійного фонду.
- Пацієнт може побачити свій електронний лікарняний через електронний кабінет на сайті Пенсійного фонду.
Нагадаємо, що всі медзаклади мають перейти на електронний лікарняний уже від 1 вересня.