«Акторові потрібно постійно практикуватися і вдосконалюватися», – актор театру і кіно Володимир Зубков 

«Акторові потрібно постійно практикуватися і вдосконалюватися», – актор театру і кіно Володимир Зубков 

Напередодні черкаського фестивалю короткометрівок «КіноШот» хочеться поділитися історією молодого українського актора Володимира Зубкова, для якого короткий метр став початком довгого цікавого шляху в кіномистецтві та на театральній сцені.

 

 

Молодий затятий англофіл Володимир Зубков здавна мріяв про акторство, але перспективна кар’єра тривалий час залишала мрію на другому плані. Доленосний збіг обставин повністю змінив життя Володимира. Гортаючи стрічку новин у фейсбуці, юнакові на очі трапилося оголошення про набір в англомовну театральну школу ProEnglish Drama School, і він вирішив спробувати, адже англійська його оточувала у повсякденному житті – робота з британцем, англомовні друзі, книги та фільми англійською мовою.

– Моєму здивуванню не було меж, коли я зрозумів, що в театральній школі ProEnglish займаються саме театральним мистецтвом, а  репетиції, уроки і виступи проводяться виключно англійською. Якщо ти не знаєш англійської, то тебе просто не беруть і просять прийти вже вивчивши мову. Я був приємно вражений і вирішив там залишитися, – говорить Володимир Зубков про перші кроки на театральній стежині.

 

 

За кілька років ProEnglish Drama School перетворилася в перший український англомовний театр ProEnglish Theatre, а його ідейник і засновник черкащанин Алекс Боровенський не припиняє вірити в те, що рано чи пізно актори ProEnglish Theatre опиняться в Голлівуді.

Власне, вже після року навчання в театральній школі Володимир Зубко почав пробувати свої сили в кіно. На його акторському рахунку участь у кількох успішних короткометрівках вітчизняних та зарубіжних режисерів: «Must Escape» Вадима Шапрана, «Matches».

 

 

Джордана Ністіко, «Feminist Theory and How It Relates to the Patriarchal Dividend» Кеті Олівер. До речі, фільм «Знайти вихід» («Must Escape») отримав визнання на численних міжнародних фестивалях, серед яких Каннський фестиваль, Міжнародний фестиваль кіно та музики в Річмонді, Міжнародний кінофестиваль штату Нью-Йорк, Міжнародний кінофестиваль у Род-Айленді. Інша стрічка «Феміністична теорія та її відношення до патріархального дивіденду» теж зібрала низку міжнародних нагород: Переможець фестивалю жіночого комедійного кіно в Атланті 2021, Переможець кінофестивалю Марина Дель Рей 2020, Нагорода півфіналістів Rainbow Cinema Awards LGBT Film Festival 2020, Нагорода Excellence Global Shorts 2020 та інші.

 

Своєму поступу в театрі та кіно Володими Зубков завдячує ProEnglish Drama School, місцю де він почав опановувати акторське мистецтво, де зробив перші кроки на спражній театральній сцені, звідки потрапив у кіно.

– Якоїсь миті я зрозумів, що хочу знати більше і почав відшукувати театральну літературу. Цікаво те, що на початку 20-го століття, методики Станіславського, а трохи пізніше і Чехова, проникли в США і вплинули на американський театр і кіно. Величезна кількість акторів почали вчитися саме за системою Станіславського. Деякі з них не просто вивчали, але почали, на цій основі, створювати свої техніки та підходи до акторської майстерності. Сенфорд Майзнер, Стелла Адлер, Ута Хаген і багато інших навчили не одного оскароносного актора та залишили після себе величезну базу теоретичних знань. І що мене тоді здивувало, що на пост-радянському просторі майже ніхто не знайомий із цим матеріалом, а книги не перекладені ні російською, ні українською мовами. Тобто, американці із задоволенням взяли те, що запропонував Станіславський, а ми у них не захотіли нічого брати. Знання англійської мови мені дуже допомогло – я почав замовляти з Амазону книги, і це мені стало у великій нагоді. Наприклад, якщо у мене виникало специфічне питання щодо певного руху, або підготовкою до ролі, я знаходив відповіді у театральній літературі, – ділиться джерелами самоосвіти актор.

 

 

Та амбітному Володимиру Зубкову забракло і театральної школи, і літератури – актор подався до Сполучених Штатів Америки навчатися техніці Сенфорда Майзнера від його учня.

– Це було серйозно випробування, оскільки вимоги були дуже високими і зі школи могли вигнати, якщо ти не можеш впоратися із завданнями і не розвиваєшся. На щастя, я зміг випуститися, отримавши безцінний досвід, – тішиться Володимир.

 

Сьогодні мистецька скарбничка Володимира Зубкова складається не лише з театральних та кіноролей, митець пробує сили в режисурі, бере участь у різних мистецьких проєктах, входить до складу журі театральних конкурсів та натхненно продовжує розвиватися.

 

– Актор ніколи не перестає вчитися. Немає такої миті, де ти можеш сказати – о, я вже вмію грати. Це так, якби футболіст перестав ходити на тренування. Акторові потрібно постійно практикуватися і вдосконалюватися, – наголошує Володимир Зубков.

 

 

 

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x