Техогляд машини після зими

Техогляд машини після зими

Для багатьох автовласників їзда зимовими дорогами є надто великою розкішшю. Одні з них просто не впевнені в своїх водійських навичках, інші бережуть транспортний засіб від екстремальних умов наших зимових доріг. Та незалежно від причин, усі вони щовесни постають перед необхідністю знайти відповідь на досить неприємне запитання: як розбудити залізного коня від зимової сплячки.

Зайшовши в гараж, не поспішайте вставляти ключ у замок запалення. Перш ніж двигун прокинеться, варто переконатись, що всі основні системи готові до цього. Найбільше від зимового спокою страждають рідкі й м’які частини машини.
Найперше, з чого потрібно починати відновлювати своє спілкування з машиною, – це пальне. Підійдіть до неї з того боку, де встановлений бензобак, плавно натисніть на крило й різко відпустіть. Прислухайтесь: якщо бак відізвався плескотом бензину (який ви обов’язково повинні були залишити в ньому на зиму), можна продовжувати.
Відкрийте капот, вручну накачайте пальне в бензонасос. Якщо двигун карбюраторний, можна зняти повітряний фільтр і залити з півсклянки бензину прямо в горловину карбюратора. Не забудьте після цього поставити повітряний фільтр на місце.
Загляньте під машину. Якщо не з’явилось бензинових плям, отже, за зиму паливні шланги не розсохлися і можуть функціонувати. Якщо з’явились, прослідкуйте, де саме стався розрив. Найімовірніше, доведеться просто тугіше затягнути хомутики на кінцях або міцно замотати дірку ізоляційною стрічкою чи скотчем.

Перевірте, чи цілий ремінь вентилятора, рівень масла в двигуні, гальмівної рідини, тосолу. Підкачайте скати, загляньте у вихлопну: інколи там заводяться гризуни.
Підготовка машини завершилась, тепер – сідайте за кермо. Перш ніж вставити ключ у замок кілька разів натисніть на гальма, педаль «газу». Щоб максимально розвантажити двигун, вимкніть зчеплення і поверніть ключ. Якщо через кілька секунд мотор приємно замурчав – чудово, якщо ж ні, не поспішаєте хвилюватись. Просто доведеться заглянути під капот.
Почніть із акумулятора. Зніміть клеми, зачистіть їх шкіркою. Зніміть акумулятор, поставте на день у тепле приміщення, долийте в банки дистильованої води й підключіть до зарядного пристрою. Увага! Ні в якому разі не можна заряджати в житловому приміщенні, особливо, якщо там є діти. Пари свинцю, водню і кислоти можуть надовго підірвати їм здоров’я. Викрутіть свічки, протріть їх ганчіркою, змоченою в бензині чи будь-якому розчиннику. Насухо витріть. Зніміть кришку трамблера (переривача-розподілювача), насухо витріть її зсередини і зовні. Витягніть із кришки трамблера центральний дріт і розташуйте його оголений кінець на відстані не більше сантиметра від будь-якої незафарбованої металевої частини корпусу. Попросіть когось ввімкнуть стартер. Повинна проскочити велика іскра. Знімайте послідовно дроти зі свічок і перевіряйте їх так, як і центральний, але тримайте оголені кінці на відстані 5-6 мм від корпуса. Ці іскри побачити важче. Тому краще вимкнути світло в гаражі або накрити двигун мішком і заглянуть під нього. Виверніть свічки і «прокаліть» їх. Для цього хвилин на 5 покладіть кожну на запалену конфорку газової плити або скористайтесь паяльною лампою. Попросіть у когось «прикурити», під’єднавши свій акумулятор до чужого. Останній засіб – буксир. Ввімкніть найвищу для вашого авто передачу й скомандуйте машині-тягачу рушати. Коли швидкість досягне 30 км/год, перейдіть на третю і ввімкніть стартер.

Після того, як ви переконались, що добре прогрітий двигун працює рівно, а кількість усіх робочих рідин у нормі, варто звернути увагу на те, про що всі найчастіше забувають – зовнішній вигляд машини. Гарно вимийте кузов, днище і навіть підкапотний простір теплою водою. Після того, як машина висохне, уважно огляньте її. Якщо на лакофарбовому покритті виникли сколи, тріщини, зафарбуйте їх спеціальними косметичними олівцями, а потім натріть це місце поліроллю. Не полінуйтеся зазирнути під днище. Якщо там з’явились сліди корозії, зачистіть їх наждачною шкіркою і обробіть антикорозійною ґрунтовкою.

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x