Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області провели 90 заходів державного контролю щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів упродовж 2021 року. Про це повідомили у пресслужбі закладу.
У 37 випадках із перевірених суб’єктів господарювання виявили порушення. Працівникам видали приписи про усунення недотримань. 26 закладів вже виконали розпорядження у визначені терміни.
– Щодня у випадку зверненень споживачів (особисто та в телефонному режимі) надають роз’яснення щодо їхніх прав відповідно до чинного законодавства. Співробітники Держпродспоживслужби допомагають складати письмові претензії та заяви до суб’єктів господарювання, – ідеться в повідомленні.
Загалом у звітному періоді розглянули 223 заяви та скарги. Спеціалісти відділу провели 750 консультацій і роз’яснень з приводу порушення прав споживачів під час купівлі товарів, гарантійному ремонті та обслуговуванні.
За сприяння управління споживачам Черкащини повернули 72, 507 тис. грн за придбані неякісні товари.