Понад 2 тисячі звернень від громадян отримали фахівці контактного центру

Понад 2 тисячі звернень від громадян отримали фахівці контактного центру

Із початку 2022 року фахівці установи отримали та опрацювали 2 561 звернення від громадян. Про це повідомила Лариса Ходаковська, директорка Черкаського обласного контактцентру.

 

«Дві з половиною тисячі звернень − це фактично стала аналітична цифра на початок року, − акцентує пані Лариса. − Станом на середину лютого цього року левову частку всіх опрацьованих  звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії» та безпосередньо до Контактного центру, становлять питання соціального захисту населення, охорони здоров’я та комунального господарства. У січні 2021-го ми мали 2 295 звернень, ідентичних за головною тематичністю».

 

У секторі соцзахисту населення стурбоване очікуванням субсидії на комунальні послуги. Потім, після її отримання, чимало людей висловили невдоволення cуттєво зниженими її розмірами порівняно з минулим роком. Непоодинокими є і факти затримки державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами. Одинокі матері звертаються з проханням роз’яснити правильність нарахування розміру соціальної допомоги або посприяти у виплаті коштів за січень. Заявники наполягають на терміновому вирішенні питання, адже для багатьох допомога з малозабезпеченості є вагомою частиною сімейного бюджету, а інколи і єдиним фінансовим ресурсом, тобто засобом до існування.

Ще однією проблемою, порушеною у зверненнях, що охоплює як сферу соцзахисту, так і систему охорони здоров’я, є потреба хворих в отриманні матеріальної допомоги на лікування, забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації.

Що стосується ситуації з коронавірусом, тут частими є звернення з приводу неможливості безкоштовно здати ПЛР-тест, сконтактуватися з сімейним лікарем, отримати направлення до профільного фахівця чи на лабораторні аналізи, вирішити питання госпіталізації (навіть при невідкладних станах). Тож люди змушені додатково телефонувати до контакт-центрів МОЗУ і НСЗУ для більш гострого реагування на проблему.

У комунальному секторі – традиційно неякісне надання послуг із централізованого опалення та водопостачання. Найбільше звертаються з цього приводу жителі Черкас та Сміли. Невтішна тенденція  цьогорічного опалювального сезону − низька температура повітря в житлових консультації та приміщеннях, перебої із постачанням гарячої води, проблеми з заміною каналізаційних стояків. Жителі тергромад повідомляють про складнощі з передачею показників лічильників за спожитий газ, воду та електроенергію до районних комунпідприємств. Знову ж таки, проблема з телефонією: або перенавантажена лінія, або зв’язок узагалі відсутній.

Чимало актуальних питань довідкового характеру у Черкаському обласному контактному центрі вдається вирішити одномоментно. Заявники запитують, цікавляться можливістю та ходом вирішення тої чи іншої проблеми — їм наддають первинні необхідні контактні дані. Це і про місця розташування та графіки роботи вакцинальних центрів області, про функціонування державної програми «єПідтримка»; контакти структурних підрозділів Черкаської облдержадміністрації та територіальних підрозділів, контакти регіональних центрів надання адмінпослуг; контакти Служби підтримки застосунку «Дія», Єдиного державного реєстру отримувачів субсидій Мінсоцполітики, Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, центрів та консультаційних пунктів безоплатної правової допомоги, психологічної допомоги тощо.

 

«Працюємо відповідно до вимог часу, який, як бачимо, диктує непрості завдання, − підсумовує Лариса Ходаковська. − А те, що робота контактного центру сприяє більш оперативному вирішенню проблемних питань жителів області, факт очевидний. Коли беруться до уваги людські потреби, громадська думка, то й діяльність органів виконавчої влади більш системна і продуктивна, націлена на результативність і стабілізацію суспільних процесів».

 

Довідково. Прийом звернень заявників та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за телефонними номерами: (0472) 36-11-13, 0-800-508-876 та (0472) 33-55-17. Електронна поштова скринька: cherk_kont.centr@ukr.net

 

За інформацією Черкаського обласного контактного центру

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x