Черкаський театр Шевченка розпочинає свій 92-ий сезон із оновленим дизайном. Відтепер глядачі побачать інакший логотип, візуальний вигляд соцмереж, репертуару, афіш і квитків. Про це повідомляють журналісти «Нової Доби».
У березні працівники театру оголосили конкурс на створення лого і головною умовою для дизайнерів було запропонувати мінімалістичний, стильний та впізнаваний варіант.
– Коли йшлося про ребрендинг, у пріоритеті було лаконічне, сучасне й водночас змістовне рішення. Сподіваюся, глядачам сподобається новий візуал, але ми готові до будь-якої критики, – зазначив головний режисер Станіслав Садаклієв.
У конкурсі переміг графічний дизайнер Сергій Снурник, який працює в цьому напрямі понад 20 років. Зважаючи на те, що виріс на Черкащині, навчався в тутешній художній школі, вирішив долучитися до створення логотипу й таким чином віддати належне своєму місту.
– Графічний дизайн – це поєднання творчості з проєктуванням. Кожна деталь має сенс. Характерна «скорописна» літера Т з трьома «ногами» та літера Ш, окрім того, що означають «Тарас Шевченко», так ще й схожі за своєю енергетикою на символ інь-ян, на театральні маски. А ще це амбіграма. Характерна літера Т також була зображена і на старому логотипі. Тож я зібрав ці деталі в єдине ціле, – розповів Снурник.
Він зауважив, що хоча його робота для нашого театру й не тривала у часі довго, проте була дуже інтенсивною та сповненою послідовних наближень. Власне, зі знаками й символами Сергій має справу усе своє творче життя, тож вдалі рішення – це, насамперед, результат досвіду. За словами графічного дизайнера, керівництво театру відчуло й зрозуміло лого так, як він і намагався його донести. Тож вибір став логічним і очевидним.
– У нас давно була ідея, аби максимально локалізувати назву театру для рекламної й поліграфічної продукції. Тобто замінити офіційне на коротке й влучне – Черкаський театр Шевченка. Тож висловили це побажання дизайнерам і вони взяли його за основу. У результаті логотип вийшов лаконічним, доступним та впізнаваним, – сказав головний художник Сергій Ридванецький.
Він додав, що на перший погляд знак «ТШ» доволі мінімалістичний, та, що називається, «працює». Нагадує архітектуру театру, а ще одна й та ж перевернута літера – це стилізація того, що театральне мистецтво перевертається з ніг на голову в хорошому сенсі. Воно не стале, а постійно змінюється.