Учні тринадцяти шкіл Черкащини долучилися до загальноукраїнського дослідження якості освіти у школах в умовах війни. Проводила таке вивчення Державна служба якості освіти України. Про це повідомила начальниця територіального органу Служби Оксана Компанієць, інформують у пресслужбі Черкаської ОВА.
Як вона розповіла, під час дослідження увагу зосереджено на визначенні та відстеженні результатів навчання з української мови та математики учнів 6 і 8 класів.
– Простежити динаміку засвоєння учнями знань для запобігання освітніх втрат – одне з головних завдань моніторингу, – зауважила Оксана Компанієць. – Він тривав у тестовій формі. Зміст питань охоплював теми, що передбачені чинними навчальними програмами. Також учасники заповнювали анкету щодо їхнього повсякденного навчання.
Загалом у тестуванні взяли участь 6189 шестикласників і 6188 учнів восьмого класу.
За результатами більшість учнів виконали тести на середньому рівні з математики та української мови. Проте восьмикласники демонстрували дещо вищі результати.
Найскладнішими з математики для шестикласників були завдання з основ геометрії. В українській мові — це завдання з розділів «Фонетика. Орфоепія» та «Розвиток мовлення».
Для восьмикласників найскладнішими з математики виявилися завдання з розділу «Рівняння та нерівності», а з української мови − «Морфологія» та «Синтаксис».
– Наший моніторинг став відправною точкою, на основі якої можна буде визначати динаміку і тенденції, – додала Оксана Компанієць. – А найголовніше – вчасно відреагувати на ситуацію і покращувати результати якості знань. Дослідження комплексне. Упродовж цього року та наступного воно продовжуватиметься.
Ознайомитися із результатами моніторингу можна за посиланням.
Більше новин у нашому телеграм-каналі − https://t.me/novadoba