Критерії якісної служби доставки
Наявність служб доставки сьогодні значно полегшує життя людини: їжу можна отримати в будь-який момент, за продуктами не обов’язково їздити в магазин. Це економить час і дає змогу скоротити кількість рутинних побутових процесів у житті. Зокрема, сайт Турбо.юа https://turbo.ua/ може з цим допомогти. Служби доставки є досить поширеними, проте якій із них довіритися і як вибрати ту, що надаватиме якісний сервіс? Для цього важливо знати критерії справді надійної та якісної служби доставки.
Великий асортимент і висока якість продуктів
Це перше, на що варто звернути увагу, бо безпосередньо пов’язано з тим, які продукти отримуватиме клієнт. Однак, якщо асортимент товарів можна переглянути на сайті такої служби або в мобільному застосунку, то якість можна оцінити лише за непрямими ознаками: оцінивши бренди та марки, які є в асортименті, та прочитати відгуки покупців.
Якщо служба доставки заслуговує на довіру, то вона пропонуватиме відомі торгові марки, які знайомі більшості людей, бо продаються у звичайних супермаркетах. Це вказує на те, що компанія працює з перевіреними виробниками товарів.
Швидка і вигідна за ціною доставка
Щоб доставка була якомога швидшою, у служби має бути своя мережа дарксторів. Особливо це важливо для служб, які працюють у великих містах, наприклад, у Києві. Наявність дарксторів у різних частинах міста дозволяє швидко надати послуги клієнтам, при цьому зробити ціну доставки мінімальною. Наприклад, у служби доставки Турбо є своя мережа дарксторів і доставка коштує 45 грн, незалежно від того, де живе замовник. Крім цього, вона також може зробити доставку безкоштовно, якщо сума замовлення становить понад 300 грн. Це демонструє, що компанія націлена на комфорт клієнтів.
Зручний додаток/веб-сайт
Зручна та інтуїтивно зрозуміла платформа може зробити процес замовлення швидшим, а також приємнішим. У сучасної служби мають бути пропозиції для кожного сегмента аудиторії, тому важливим є не тільки сайт, а й наявність застосунку, який можна встановити на телефон з офіційних магазинів Google або Apple. Це дасть змогу робити замовлення дорогою додому і значно економити час. Також важливо звернути увагу на те, щоб у компанії був зручний і короткий алгоритм замовлення, що складається з декількох кроків:
вибрати адресу;
зібрати кошик;
надати контактну інформацію.
У служби має бути автоматизована система, яка сама визначає найближчий до замовника даркстор, щоб він міг отримати своє замовлення максимально швидко.
Програма лояльності
Якщо у служби доставки є продумана система лояльності, а також регулярні акції та знижки, це означає, що вона націлена на постійних клієнтів і стежить за якістю свого сервісу. Популярні види програм лояльності:
нарахування кешбеку;
віртуальна валюта;
різні бонуси;
накопичувальна система.
Наприклад, у доставки Турбо є програма Turboland, в рамках якої можна не тільки отримувати кешбек, а й накопичувати валюту, за яку потім можна купувати товари з каталогу, не витрачаючи реальні гроші.
Орієнтуючись на ці показники, вийде вибрати якісну доставку і скоротити коло пошуку тільки до найкращих сервісів.